Jiná umělá inteligence mi ještě udělala postavy. Není to zcela dle představy, ale dá sa :D
NEJVYŠŠÍ:
Felicitas, Tomas, Ryzzy, Veritas, Hortenz, Forta, Fortuna
Koho z Nejvyšších máte nejradši?
Moudro dne: Měj srdce laskavé, jako Tonda, čerpej svou sílu z lásky jako Nela, jez jako Igor a studuj jako Zbyňa. :D
Hned dalšího dne měl začít tréning, který měli vézt sami Nejvyšší. Většina z nich s tím byla srozuměná a dobře se připravili, nicméně...našel se jeden, který se do tréningu nechtěl, a už na společné schůzi vypadal značně nervózně. A byl to Tomas, druhý Nejvyšší.
,, Já nemůžu." Oznámil generálovi i všem ostatním.
,, Proč bys nemohl, domluvili jsme se tak, všichni jsme se shodli na tom, že budeme naše kadety, rekruty, četaře i střelce trénovat, abychom se pak společně mohli postavit gangu a porazit ho jednou provždy." Řekla Forta. Pro Fortu měl Tomas svým způsobem slabost, kterou se nikdy neodvážil dát najevo, ona to ale i tak věděla, a právě proto se ozvala.
,, Nechápejte mě špatně, není to o tom, že bych nechtěl ostatní trénovat."
,, Tak v čem je zakopanej pes?" Ptala se i Fortuna. ,, Já už se na to moc těším, pojmu to interaktivně, bude to zábava..."
,, Pes je zakopanej v tom, že jsem Nejvyšší neprávem. A vůbec jsem se do Odboje neměl dostat."
Popravdě, nikdo nechápal, co to do Tomase vjelo. ,, Já nemůžu trénovat ostatní s tím, že jim budu říkat, jak přesně to má být, protože já sám měl vždycky jen štěstí."
,, Byl jsi to přece ty, kdo zavedl Kamarínovi za panem Uriášem." Připomněl mu Felicitas. ,, Tys objevil první přeživší."
,,Opět jen štěstí, zrovna jsem za ním šel na návštěvu, když jsem dostal hlášení o akutním stavu, a protože jsem byl nejblíž, musel jsem tam jít."
ČTEŠ
Hyper Toxic Odboj
AksiTondovi bylo teprve patnáct, když přišel o své tři bratry, a jeho rodiče podlehli útoku Rabiátů. Zůstala mu jen sestra, která potřebuje pomoct...A tak se rozhodne sám stát členem odboje bojujícím proti oněm Rabiátům, vrahům a travičům. Na své cestě...