35. Shledání

1 0 0
                                    

Další den, když Tonda vstal, Zbyňa už tam nebyl, ale přišla mu od něj esemeska, ať dostane Igora na dvůr. Když tam oba kluci přišli, Zbyňa k nim hrdě kráčel se sokolem Orlem na ruce.


,, Orle!" Vykřikl Igor a natáhl ruku. Orel vyletěl a usadil se mu na ní. ,, Tak tady jsi, ty jeden bastarde! Tys mě málem přivedl do hrobu!" Pohladil ho pod krčkem. Pak zavolal na Karamelu, hodil si ji na rameno, a s oběma se vyfotil.


,, Ták, celá rodina zase pohromadě!" Pak se obrátil na svého přítele. ,, Kde byl?"


,, Nad ránem jsem zajel k té tvé slavné psychiatrii z vábničkou, a našel jsem ho tam. Nikdo ho nezastřelil." Igor pustil sokola Orla a popadl Zbyňu do náruče.


,, Blondýnko, ty jsi nejlepší. Děkuju!"


,, Co jsem měl s tebou dělat, málem jsi zničil strom, když jsi ho neměl."


,, No, tak vidíš, všechno dobře dopadlo, Orel je zpátky." Usmíval se Tonda. Zbyňa vzal mezi prsty pramen Igorových vlasů.


,, Neuvažoval jsi, že by sis je nechal trošku zkrátit?" Igor bez váhání vzal do ruky jeden nůž a uřízl si oba prameny vlasů těsně nad rameny. Impulzivní reakce, jako vždycky.


,, Takhle?"


,, Moc ti to sluší." Než se ti dva stihli začít cukrovat, přiběhla k nim Nela.


,, Generál nechal povolat bývalé trenéry! Tondo, má přijet pan Uriáš!" Líčila nadšeně.


,, Takže už je to tu!" Zbystřil Tonda. Válka byla na spadnutí, tím spíš, když povolali do akce i ty z důchodu. Zřejmě bude potřeba každá síla. Generál zatím moc informací neuvolnil, ale podle všeho se snažil jednat se Zu Branem, který mu nabídl, že nechá jeho jednotky na pokoji, pokud mu vydá Nelu Kamarínovou, což samozřejmě odmítl.


Ale že dojde k osobnímu střetu Odboje s Gangem, a že to bude pro jednu stranu fatální, to bylo jasné. Každou noc měla jedna hlídka pohotovostní službu, kdyby se v noci něco semlelo, a přesto bylo až podezřelé ticho před bouří...Gang už nějakou dobu nikde neútočil. Bylo jasné, že se připravují zaútočit přímo na ně, bohužel, nikdo nevěděl, kde se vůdce a jeho teď už jen pět nejbližších, schovává. Zatímco oni moc dobře věděli, kde jsou...


,, Tolik se na něj těším! Konečně budu mít příležitost mu za všechno poděkovat!" Jásala Nela.


,, No jo, on tě vlastně ještě neslyšel mluvit." Uvědomil si Tonda, a přitiskl si Nelu na hruď. ,, No, jsem zvědavý, co řekne na naše zasnoubení, asi nebude rád, víš, jak mi vždycky naznačoval, že bych za tebou neměl lézt do postele."


,, On to pochopí! A bude nám to přát."


,, Kdo je pan Kurijouš?" Ptal se Igor.

,, Uriáš. Samuel Uriáš, bývalý trenér Odboje, trénoval dokonce i Fortu a Tomase. A trénoval i mě, připravoval mě na zkoušky."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: 3 days ago ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Hyper Toxic OdbojKde žijí příběhy. Začni objevovat