"Ihaleyi kazanan projesi ve en az teklifı verdigi için Ilkan Holding oluyor" gözlerimi açıp sevinçle babamlara sarıldım.
Yüzümdeki gurur ve egoyla Soykan ailesine baktım; Faruk Soykan, sinirle Ahmet'e sessizce bir şeyler söylüyordu. Ahmet ise ifadesizce onu dinliyordu. Sinirli olması gerekiyordu, içimin soğuması için o yenilgiyi yüzünde görmem lazımdı ama göremedim.
Binadan çıkarken zaferimle babamların başının etini yiyordum. "Baba, resmen kazandık ya!"
"Tamam kızım, abartma," dedi.
"Sen farkında değilsin babacım ama kızın meslek hayatının ilk başarısını kazandı." Biz gülerken, Soykanlar yeni çıkıyordu; sanki nispet yapar gibi olmuştu.
Ahmet bana doğru ilerleyince panik oldum; babamlar burada ve o yanıma geliyor. Elini uzattı, "Tebrik ederim, güzel yarıştı," dedi. Ben de eline karşılık verdim, "Teşekkür ederim,"
Giderken bıyık altından güldüğünü hissettim.
&&&&
"Açılın, bayanlar ve baylar, Ortadoğu ve Balkanların en başarılı iş kadını geldi!" diyerek kapıdan içeri girdim.
Annem arkamdan, "Hayırdır kızım, ne bu neşe?" dediğini duydum.
"Kızın tek bir ihale kazandı diye bu kadar sevinçli anne!"
"Kıskanmayalım abicim, sen de çalış, sen de kazan!"
"Çok sevindim kızım, daha nice başarıların olsun," Uzaktan anneme öpücük attım, "Sağ ol anneciğim."
"Bu arada," koltuğun köşesinden dikdörtgen, pakete sarılı bir şey getirdi. "Bu sana geldi." Paketi elinden aldım.
"Ne ki bu?"
"Bilmiyorum, sabah siz çıktıktan sonra geldi."
Tam açacağım sırada telefonum çalmaya başladı. Ekranda parslı ismini görünce sesi kısıp, "Ben en iyisi odamda açayım," diyerek paketi alıp odama çıktım.kapanin kapandigindan emin olduktan sonra telefonu actim.
"Niye aradın?"
"Unuttun mu, ortağız artık biz. Tebrik etmek için aradım, ilk golünü attın Ahmete, ikinci golü beraber atacağız."
"Nasıl bir plan var aklinda?"
"Sen benden haber bekle," dedi ve kapattı.Gelen paketi açtım ve beğendiğim tabloyla karşılaştım.
Küçük bir not da vardı, notta "Ben paha biçilmez öpücüğümü aldım" yazıyordu. Etkilenmiyorum Ahmetcim kusura bakma.Notu buruşturup küçük çöp kutuma fırlattım.
Tam isabet!!!
Tabloyu yatağımın ucuna koyup telefonu elime aldim.ihale işi bitti, şimdi sıra haini bulmakta.Bugün kurtulduk ama eğer haini bulamazsam bir dahaki sefere bu kadar şanslı olmayabilirim.
Deniz'i aradım. "Sevde Hanım, buyrun nasil yardımcı olabilirim?"
"Yardim değil ben sana şeyi haber vermek için aramistim."
"Neyi?" sesi meraklı çıkmıştı. "İhaleyi kazandık." Birkaç saniye ses gelmedi.
"Orada mısın Deniz?"
"Evet, evet buradayım, çok sevindim Sevde Hanım, iyi geceler."
"İyi geceler," inşallah sevinmişsindir Deniz, yoksa şüphelerim doğru çıkacak ve bunu hiç istemiyorum.
Aşağıya indim, bütün aile fertleri yemek yiyorlardı. Yerime geçtim.
Merakla " Ee ne gelmiş?" diyen anneme baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOYKAN
RomanceBirinin kolumdan tutmasıyla ona döndüm karşımda onu görmek şaşırtmamıştı "Ne istiyorsun"diye sordum "seni"...