DÜĞÜN

53 5 2
                                    


Sude'nin bir şeyler karıştırdığını tahmin ediyordum ama bu kadarını ben bile beklemiyordum, hele yengemin bunun içinde olması akıl almaz bir durumdu.

Babam "Ne hamileliğinden bahsediyorsunuz siz?" diye sorunca, amcam babama hiçbir şey söylemeden yukarı çıktı.

Abim babama cevap verdi: "Amcam Sude'nin hamile olduğunu söyledi."

"Doğru mu bu Sude?" Sude, hiç cevap veremeden yere bakıyordu. Konuşmaya devam etti: "Bu ne biçim kepazelik, nasıl yaparsın bunu, kimden o?" Sude'den yine cevap gelmedi.

Ben de babam daha fazla sinirlenmeden devreye girdim: "Bunları ayaküstü konuşmayalım, salona geçelim."

Salona geçip oturduktan sonra abim bu sefer daha ılımlı bir şekilde konuştu: "Hadi anlat Sude, nereden çıktı bu bebek?" Sude, hiçbir şey söylemeden annesinin kolları arasında oturuyordu.

Annem "Sevde, Sude'yi al odana götür, siz baş başa konuşun" dedi ve Sude ile birlikte odama çıktık.

Hiçbir şey söylemeden koltuğa oturdu, ben de yanına oturdum.

"Bebek ardadan mı?"

Cevap vereceğini tahmin etmiyordum ama verdi: "Evet."

"Bebeği biliyor mu?"

"Hayır."

"Kaç haftalık?"

"Dokuz."

Kalkıp battaniyeyi açtım: "Gel, dinlen biraz." Ayağa kalkıp yatağa yattı, ben de üzerini örtüp çıktım.

Aşağıya indim, kimse konuşmuyordu. Ben gelince babam "O bebeği aldıracağız" dedi ve yukarı çıkmaya yeltendi.

Benim "Aldıramayız, çoktan aldırılacak haftayı geçmiş" dememle durdu. "Allah kahretsin, kimden bebek? Sana bir şey söyledi mi Sevde?"

"Bebek..."

"Söylesene kızım."

"Yenge, Sude'ye bakar mısın? Uyumuş olabilir ama sen yine de yanında ol." Yengem, bana kafasıyla onay verip Sude'nin yanına gitti.

"Söyle artık Sevde." Normalde anlaşmamıza sadık kalırdım ama ortada küçücük bir bebek vardı.

"Bebeğin babası Arda Soykan."

Babam sinirle kalktı. "O puşt bunu nasıl yapar, gününü göreceğim ona." Abimle ben babamı durdurmaya çalışıyorduk.
"Baba bir sakin ol" dedi abim ama babam dinlemedi.

"Yeter artık Zahir, dur! Şiddetle hiçbir şeyi halledemeyiz." Annem duruma müdahale edince babam az da olsa sakinleşmişti.

"Nasıl halledeceğiz peki?"

"Evlenecekler."

"Anne, sen ne dediğinin farkında mısın? Böyle birseye sen karar veremezsin"
Konu Sude bile olsa, rızası alınmadan böyle birseyi savunamazdım.

"Bebegi aldiramayacagimiza göre başka yapacak birşey yok kizim, babasız mı büyüsün bebek? Sude yaptığının sonucuna katlanacak."

Babama" baba birsey soylesene anneme" dedim ama o " ben bir birola bakayim" düşünceli bir şekilde gitti.annemde birsey soylemeden gitti.

abimle ben kaldık

"Sen Arda ile ilişkilerini biliyor muydun?"

"Evet."

"Niye bize söylemedin?"

"Öyle bir şey olduğunu düşünmedim, biraz takılır, sonra yoluna bakar sandım. Çocuk yapacağını tahmin edemedim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SOYKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin