distances

153 31 32
                                    

Kota: 30 oy, 30 yorum

•••

Yazardan

Yeni uykudan uyanan adam gördüğü rüyanın etkisiyle sersemleyerek yataktan doğrulmuştu. Elleriyle yüzünü sıvazlayarak bir iç çekmişti. Hâlâ gördüğü rüyayı düşünüyordu.

Sevdiği kadını görmüştü...

Yıllar boyunca hep uzak mesafede ilişki yaşamak zorunda kalmışlardı. Birde bunun üzerine yanlış anlaşılmalar yüzünden bir ayrılık bile yaşamışlardı. Bu ona çok ağır geliyordu ve sevdiği kadının artık onun yanında olmasını istiyordu.

Ona sarılmak, öpmek, koklamak istiyordu. Adamın içindeki sevgi ölçülemeyecek kadar fazlaydı ve bunu artık ona hissettirmek istiyordu, istiyordu çünkü bir yanı hâlâ korkular içerisindeydi. Onu tekrardan kaybetmekten ölesiye korkuyordu.

Daha yeni ilişkileri düzelmeye başlarken yine aynı şeylerin olmasından çok korkuyordu. Sadece bunu yansıtmamaya çalışıyordu.

Kenan oturduğu yerden uzanarak telefonunu aldı ve sevdiği kadının mesaj kutusuna girdi. En son konuşmaları saatler önceydi, Kenan uzunca bir süre ne yazabileceğini düşündü. Sonrasında aklına gelen ilk şeyi yazarak göndermişti.

Kenan: Asel uyuyordum, yeni uyandım

Kenan: Rüyamda seni gördüm, hiç bitmesin istedim ama bitti :( (19:30)

Biraz öylece olduğu yerde cevap gelmesini beklemişti. Fakat istediği cevap gelmemişti. Bunun üzerine Kenan oturduğu yerden kalkarak afallamış bir biçimde banyoya doğru gitti. Uyanması gerekiyordu.

Ellerini ve yüzünü yıkadı. Sonrasında tekrardan odasına döndü ve direkt olarak beklediği yanıt gelmiş mi gelmemiş mi onu kontrol etmişti ama yine hayal kırıklığına uğramıştı.

Yine istediği yanıt gelmemişti...

Bu süre içerisinde rüyasını düşündü. O kadar gerçekçi bir rüyaydı ki etkisinden bir türlü çıkamamıştı. Aslında çok sıradan bir rüyaydı, bunu birine anlatsa o kadar etkilenecek bir şey olmadığını söylerdi. Fakat bu durum Kenan için aynı değildi. Çünkü rüyanın içinde Asel vardı. Yanındaydı ve mutlulardı.

O bunu istiyordu. İçindeki kaybetme duygusundan kurtulmak istiyordu ve bu ancak Asel yanına geldiğinde olacaktı.

Kenan yatağına tekrar uzandı ve gelecek yanıtı beklemeye başladı.

Bekledi, bekledi ve bekledi. Hâlâ bir yanıt gelmemişti. Tekrar bir mesaj yazdı ve gönderdi.

Kenan: Yarın ki antrenmanımı normalde olduğu saatten daha erkene almışlar (20:25)

Yine bir cevap alamamıştı. İçindeki merak duygusu artıyordu. Düşündü, belkide sadece uyuyordur ya da yapması gereken işler vardır. Bu düşüncelere rağmen içindeki merak duygusunu bastıramadı ve bir mesaj daha yazarak gönderdi.

Kenan: Asel kaç saattir nerdesin? (20:30)

Gönderdiği mesajdan bir kaç dakika sonra kızın İnstagram'da yeni bir paylaşım yaptığını gördü. Hemen profiline basarak paylaştığı hikayeyi incelemeye başladı.

you hold me | Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin