Наступного дня, коли Емілі прийшла до школи, вона не могла позбутися відчуття, що щось не так. Все було таким чужим, мовби вона знову опинилася в світі, де не мала жодного уявлення про те, що відбувається навколо. Знайомі обличчя здавалися неприязними, а мова — абсолютно незрозумілою.
Під час перерви вона зайшла до їдальні, де одразу ж побачила Тома. Він сидів за столом, розмовляючи з кількома хлопцями, але не виглядав так, ніби йому було цікаво. Він був глибоко занурений у свій телефон, злегка посміхаючись на щоразу, коли хтось казав щось смішне.
Емілі обережно підійшла до столу, намагаючись пройти непоміченою. Вона вже не була впевнена, що хоче знову зустрітись із ним після того короткого розмовного епізоду вчора. Але він помітив її, піднявши голову.
— О, це ти знову, — сказав Том, посміхаючись своєю звичною іронічною посмішкою.
Емілі на мить спинилася, не знаючи, що відповісти. Вона дивилася на нього і, мабуть, не могла приховати відчуття, що йому нічого доброго від неї не слід очікувати.
— Що тобі треба? — запитала вона, відчуваючи, як починає нервувати. Том мав здатність змушувати її почуватися такою ж незручною, як і вчора.
Том навіть не здивувався. Він продовжував сидіти, як ні в чому не бувало.
— Просто вирішив, що ти повинна була знати, що я — не той, кого ти хочеш мати в своїх друзях, — мовив він ледве помітно, піднімаючи брови.
Емілі нахмурилась. Її нерви почали бунтувати, і вона відчула, як її терпіння на межі. Хлопець справді був упертий і незвичний, але вона не мала наміру дозволяти йому маніпулювати нею.
— Ти придурок? — не витримала вона, дивлячись прямо в його очі. Вона не могла більше тримати в собі весь цей гнів. Це було не по-дружньому і точно не те, чого вона очікувала від нового сусіда.
Том відреагував без емоцій. Лише знову посміхнувся, як завжди, і кивнув, немов розуміючи її невдоволення, але не збираючись щось змінювати.
— Можливо, — сказав він, так нібито ці слова не мали значення для нього. — Але ти зрозумієш це з часом.
Його слова не додали їй спокою. Навпаки, Емілі почала ще більше нервувати. Він не мав права говорити так з нею. Вона не збиралася бути частиною його ігор, навіть якщо її серце і тягнуло її до нього без логічного пояснення.
— Ти можеш бути просто нормальним? — запитала вона, намагаючись тримати себе в руках.
Том лише знизав плечима, продовжуючи пити свій сік, і відповів:
— Ні, я не можу. І ти швидко це зрозумієш.
Ці слова залишили після себе тривогу. Емілі не знала, що він має на увазі, але вона відчувала, що краще не буде.
Вона вирішила піти. Їй було некомфортно в його присутності, і ці ігри з її почуттями були для неї чужими. Вийшовши з їдальні, Емілі на мить спинилася, глибоко вдихнула і поспішила до класу.
Здається, це лише початок. Але вона не була впевнена, чи готова прийняти те, що Том для неї підготував.
ВИ ЧИТАЄТЕ
«Match or blaze?»
Teen FictionЕмілі Лавін - 16-річна дівчина, яка переїжджає до Німеччини разом з родиною. Тут її чекає нове життя, нові знайомства і зовсім нові емоції. Одним із перших людей, кого вона зустрічає, є її новий сусід - Том Каулітц. Він - не музикант, як вона могла...