Tom.
Сидячи на даху, я дивився на небо, покрите важкими, мовчазними хмарами. Вечір був тихий, і тільки десь вдалині лунав звук автомобілів. Після всіх цих подій на вечірці, у голові роїлися думки, яких я не міг позбутися. Ця історія з Емілі — вона мене розхитує, змушує задуматися про речі, які я давно намагався закопати.
Емілі... Я не розумію, як їй вдається так сильно на мене впливати. Вона — як ураган, що вириває все, що я будував. І в той же час вона єдиний промінь світла, який я бачив за багато років. Я стиснув руки в кулаки, намагаючись приборкати себе.
Раптом я почув, як хтось крокує до мене, і побачив, як Емілі наблизилася. Вона тихо сіла поруч, не кажучи ні слова. Мені здалося, що вона просто розуміє, що зараз не потрібні зайві слова. Вона просто була тут, поряд. І саме це змушувало мене відкривати старі рани.
— Ти коли-небудь думала про свою маму? — раптом запитав я, сам здивувавшись своїм словам.
Емілі здивовано глянула на мене. Здається, вона не чекала такого питання, особливо від мене. Але вона не відвела погляд, просто мовчки кивнула.
— Вона... була для мене всім, — продовжив я, відчуваючи, як спогади прориваються через стіни, які я так довго намагався побудувати навколо себе. — Але це було так давно. Я не знаю, чому я досі продовжую думати про неї, коли я вже так багато років нічого не знаю.
Емілі сиділа поруч і мовчала. Вона не виглядала так, ніби намагається щось сказати, скоріше, її погляд був м'яким, уважним. Я відчував, як її присутність заспокоює мене, але водночас щось болюче поверталося в серці.
— Я не маю права питати це, — додав я тихо, — але ти коли-небудь хотіла, щоб твоя мама була іншою? Щоб вона була... іншою людиною?
Емілі довго мовчала, перш ніж відповісти, і в її очах з'явилося таке розуміння, яке я не очікував. Вона, здається, розуміла мої сумніви і страхи.
— Я не знаю, — сказала вона, поклавши руку мені на плече. — Усі мають свої проблеми, Том. Іноді ми хочемо, щоб люди змінилися, але іноді треба просто зрозуміти, що вони роблять усе, що можуть.
Ці слова не полегшили моє серце, але вони дали мені трохи більше спокою, ніж я міг очікувати. Всі ці роки я намагався знайти відповідь на питання, яке не мало відповіді. Чому моя мама залишила мене? Чому вона зникла, залишивши мене в цьому світі, де все було заплутано і темно?
Але сьогодні, поруч з Емілі, я зрозумів, що навіть якщо відповіді я не знайду, хоча б тут, поруч з нею, я міг би знайти розраду. Мабуть, цього було достатньо.
— Можливо, все, що мені потрібно, — це просто пробачити, — сказав я, дивлячись на неї. Вона посміхнулася, і в її очах з'явилася та сама м'яка підтримка, яка мені була так необхідна.
Цей вечір залишив мені важливий урок: не всі питання мають відповіді, але іноді достатньо того, що ти поруч з тими, хто готовий почути і зрозуміти тебе, навіть коли світ навколо розвалюється на шматки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
«Match or blaze?»
Novela JuvenilЕмілі Лавін - 16-річна дівчина, яка переїжджає до Німеччини разом з родиною. Тут її чекає нове життя, нові знайомства і зовсім нові емоції. Одним із перших людей, кого вона зустрічає, є її новий сусід - Том Каулітц. Він - не музикант, як вона могла...