«Цирк чи розваги?»

1 0 0
                                    

Tom.

Вона була в центрі уваги, але її увага не була до мене. Це те, що мене дратувало найбільше. Емілі йшла до школи, оточена подругами, і ніби все у її світі було на місці, окрім мене. Я знову опинився біля неї, як тінь, але цього разу я був тут, щоб зробити щось більше, ніж просто спостерігати.

Я завжди любив перетворювати все на гру, і вона була найкращою частиною цієї гри. Її відчуженість, її холодність — усе це лише розпалювало моє бажання змусити її визнати, що вона мене хоче, хоча б трохи. Я навіть не знав чому, але в її байдужості була якась інтрига. Вона була як загадка, яку я хотів розгадати, а я ненавидів, коли мене ігнорували.

Цього разу, коли я підійшов до неї, вона не одразу помітила, що я поруч. Я зупинився на крок від неї, спостерігаючи за тим, як вона щось каже своїм друзям, сміючись і виглядаючи такою звичною і відвертою, наче у світі нічого не було важливішого за її життя. Тепер же вона була відкрита, і я це бачив. Можливо, вона не помічала цього в собі, але я точно знав — кожен її рух, кожен погляд я відчував, як свою перемогу.

Вона оберталася, і в її очах я побачив все, що мені потрібно було зрозуміти — вона відчувала, що щось змінюється, але не знала, що саме. А я лише чекав, коли вона зробить наступний крок.

— Знову ти, — сказала вона з деяким сарказмом у голосі, намагаючись виглядати байдуже.

— Так, знову я, — відповів я, сміючись. — Може, ти вже звикла до мене? Ти ж не можеш мене уникнути.

Вона знову спробувала відвернутися, але я був ближче, ніж вона могла собі уявити.

— Ти не можеш просто забути про мене? — запитала вона, хоч і не виглядала особливо впевнено. Її слова все одно звучали трохи змучено. Вона не могла зрозуміти, чому я не зникну.

— Забути? Ні, — сказав я, нахиляючись до неї трохи ближче. — Ти просто не знаєш, як правильно грати в цю гру. Але я тебе навчу.

Вона здригнулася, але залишалася на місці, ніби не вірячи, що я маю намір щось змінити. Вона розуміла, що це не буде просто, але її розум все одно боровся з тим, що відчувала всередині.

— Ти — цирк, — сказала вона, і я зрозумів, що це була її спроба ігнорувати мене, аби знову взяти контроль. Вона намагалася зробити мою присутність чимось несерйозним.

Але я лише посміхнувся.

— Цирк? — повторив я. — Може, ти й маєш рацію. Я завжди був і залишатимусь частиною розваг. І тобі варто зрозуміти, що це не просто шоу для тебе. Це реальна гра, і я, як її головний актор, буду поруч, поки не доведу, що ти теж можеш бути частиною цього.

Вона відвернулася, але я бачив, як її серце билося швидше. Я знав, що вона не може залишити це без уваги, навіть якщо не хоче. Вона була частиною мого цирку, частиною цієї гри, яку я грав. І навіть якщо вона не визнавала цього, я все одно був тут, щоб забрати свою частку перемоги.

— Що, ти тепер намагаєшся мене переконати, що це не просто гра для тебе? — запитала вона, дивлячись на мене з підозрою.

— Для тебе це може бути грою, — сказав я, — але для мене це просто спосіб довести, що я можу змусити тебе бути частиною мого світу. І, чорт забирай, я доберуся до цього.

Емілі знову відвернулася, наче намагаючись сховатися від мого погляду, але я знав, що це була лише спроба зберегти обличчя. Вона була вже залучена в гру, навіть якщо не визнавала цього. І поки я був тут, ми продовжували грати.

З кожним моїм кроком вона наближалася до моїх правил гри, і навіть якщо вона цього не хотіла, я відчував, як її захоплює мій цирк. Вона не могла цього уникнути.

«Match or blaze?»Where stories live. Discover now