«Її запах-моя римська імперія»

7 0 0
                                    

Tom.

Коли я побачив її в тому саду, я відчув, як у грудях щось загрілося. Вона була там, сама, знову одна серед всього цього шуму і пустоти. Вона завжди була сама, навіть коли була серед людей. Це було те, що мене вражало — її здатність виглядати, наче її нічого не цікавить, але всередині все кипіло. Вона була інша, і це здавалося мені дуже спокусливим.

Я підійшов до неї і мовчки чекав, поки вона помітить мене. Як і завжди, вона знову спробувала вийти з ситуації, немов я був її проблемою, якою вона намагалася позбутися. Але що більше вона мене відштовхувала, тим більше я виявляв бажання бути поруч. Це було схоже на захоплення територією — я не міг просто пройти мимо і залишити її в спокої.

Вона мене дратувала. І це було те, що я обожнював. Всі інші дівчата просто бігли за мною, захоплювалися моєю увагою, але вона була іншою. Вона навіть не звертала на мене увагу, і це, чорт забирай, було як наркотик. Кожен її погляд, кожен крок, кожне слово змушували мене відчувати, що я все ще в грі, що я можу її здолати.

І її запах... Невідомий, але знайомий водночас. Легкий, з нотками чогось свіжого і квіткового, він залишався з кожним моїм вдихом, навіть коли вона йшла. Це було те саме, що відчуваєш, коли тримаєш щось, чого хочеш, але не можеш мати. Як Римська імперія для когось, хто хоче бути її правителем, але ніколи не отримує цього.

Я продовжував стежити за нею. Вона говорила зі своєю подругою, намагаючись залишити мене поза увагою, але я знав, що вона відчуває це. Вона відчувала мою присутність, навіть якщо не хотіла цього. І це було ще одне, що мене приваблювало. Її розум — вона була не така, як інші. Це не було просто питання маніпуляцій, це була інша гра, яку я хотів виграти.

— Ти знову тут? — запитала вона з холодною злістю в голосі, немов я був якоюсь її тінню. Але в її словах звучала не лише неприязнь. Я міг відчути, що це була невидима боротьба, і вона не розуміла, чому не може просто мене ігнорувати.

— А ти чому завжди така серйозна? — відповів я, не відходячи, все ще залишаючи дистанцію, яку вона намагалася встановити між нами.

Її очі були такими ж холодними, як і її голос. Вона не хотіла говорити зі мною, і я не планував відступати. Вона була як загадка, яку я не міг розгадати, і це безумовно збуджувало моє цікавість.

— Може, я просто не хочу твоєї уваги, — відповіла вона. Це була її класична відповідь, типова для дівчат, які намагаються показати, що вони незалежні, але я знав краще.

— Від тебе цього не приховати, — сказав я, нахиляючись до неї. Вона не рухалася, її обличчя не змінювалося, але я бачив, як її очі збільшуються на мить, коли вона мене чула. Це було ознакою того, що вона, як і я, не могла просто стояти осторонь.

— Ти не хочеш, щоб я був біля тебе, але все одно дозволяєш мені залишатися, — продовжив я. Мої слова мали свій ефект, і я це відчував. Вона знову намагалася заперечити, але це вже не мало значення. Я знав, що вона слухала кожне моє слово. І навіть якщо вона намагалася втекти, я був там, готовий її знайти.

Всі інші дівчата були легкими, з ними було просто, але з нею... з нею це була інша гра. Вона була для мене як римська імперія: велична, загадкова, складна, і я, як її завойовник, не міг залишити її без уваги.

І поки вона не зможе позбутися мене, я буду поруч. Її запах, її очі, її слова — це все буде моєю римською імперією, і я буду її володарем.

«Match or blaze?»Where stories live. Discover now