«Чортівня»

3 0 0
                                    

Це була не просто вечірка. Вона відчувалася, ніби остання подія перед бурею, що змиє все і всіх. Люди навколо танцювали, сміялися, кричали, ніби прагнули втекти від чогось невидимого, що висіло в повітрі. У цій хаотичній атмосфері я почувалася якось відчужено, ніби спостерігала за всім з боку. І все ж я знала, що залишаюся тут не просто так.

Моя увага постійно зупинялася на Вайноні — дівчині, яка завжди привертала до себе погляди. І так,вона як і всі перестала зі мною контактувати.Її яскравий сміх лунав над музикою, її танці затьмарювали всіх навколо, а усмішка, якою вона обдаровувала кожного, наче кликала в якийсь незбагненний вир. Том стояв поруч зі мною, але його погляд також був спрямований на неї. Це збуджувало в мені дивний коктейль ревнощів, цікавості й чогось темного, що я не могла повністю пояснити.

— Ти в курсі, що вона уміє справжню чортівню творити, коли захоче? — промовив Том, підморгнувши мені, коли я запитально поглянула на нього.

— Чортівню? — я скептично підняла брову, намагаючись зрозуміти, чи він жартує, чи це чергова його загадка.

— Не кожен вміє так зачаровувати людей. Іноді це межує з небезпечними іграми, — сказав він з тією його усмішкою, від якої стає трохи моторошно, але водночас неможливо відвести погляд.

Я поглянула на Вайнону, яка вже наблизилася до нас, її погляд перетнувся з моїм, і на мить мені здалося, що вона знає про все, що я думаю. Її усмішка стала ще ширшою, коли вона підійшла до Тома, і я раптом відчула гостру потребу втрутитися.

— Як вам тут? Розважаєтеся? — запитала вона, її очі блищали вогниками, наче щось небезпечне ховалося в глибині.

Музика оглушливо заповнювала простір, але мені здавалося, що навколо нас — лише напружена тиша. Вайнона підходила все ближче, ніби намагаючись створити між нами бар'єр. Її очі ловили кожну мою реакцію, і я відчула, як невидима напруга розгорається між нами.

— Мені подобається ця гра, — сказала Вайнона, легко торкаючись руки Тома, ніби забуваючи, що я стою поруч.

Том усміхнувся, але в його очах було щось інше, щось холодне і розважливе. Це завжди виводило мене з рівноваги, та зараз я була вражена ще більше, коли він обернувся до мене, наче просив підтримки.

не змогла стримати себе і зробила крок вперед, намагаючись зайняти своє місце поруч із ним. Це був імпульс, викликаний бажанням довести Вайноні, що вона не має над ним влади. Але вона тільки усміхнулася, її очі блищали з викликом, який робив її ще небезпечнішою.

— Мабуть, ти не знаєш, з ким граєш, Емілі, — прошепотіла вона, нахиляючись ближче.

Я відчула, як у мені піднялася хвиля злості. Замість того, щоб відповісти, я міцно стиснула губи. У цей момент Том нахилився і швидко, ледь помітно для інших, прошепотів мені на вухо:

— Не піддавайся їй.

Слова Тома тільки підживили мою внутрішню напругу. Мої емоції стали ще більш суперечливими. Вайнона подивилася на нас обох з усмішкою, яка говорила про її впевненість у власній перемозі, і я зрозуміла, що вона готова піти ще далі.

— Пішли звідси, — раптом сказала я Томові, ухопивши його за руку.

Але, перш ніж ми встигли відійти, сталося щось жахливе. У центрі натовпу хтось закричав, і крики розірвали вечірку на шматки. Люди почали розбігатися, і посеред залу ми побачили тіло. Серед усієї чортівні, яка захопила цю вечірку, сталося вбивство.

Я відчула, як холод пробирає мене зсередини, але Том лише міцніше стиснув мою руку. Ми зупинилися, і наші очі зустрілися. У цей момент я побачила в ньому не просто поганого хлопця, а людину, яка здатна боротися з будь-якими темними сторонами, навіть якщо вони здаються непереможними.

— Тобі треба вибрати, Емілі, — сказав він. — Залишитися тут, у цій чортівні, чи піти зі мною.

Я не відповіла, лише притиснулася до нього, і наші губи зустрілися. Це був швидкий, заплутаний поцілунок на тлі хаосу, але саме він дав мені відчуття захисту і ясності, які я так давно шукала.

«Match or blaze?»Where stories live. Discover now