«Очікував.»

1 0 0
                                    

Минув тиждень із того часу, як Том і Емілі стали ближчими, але між ними нависла незбагненна холодність. Емілі не розуміла, чому він раптом почав віддалятися, ніби відгороджувався від неї невидимою стіною. Вона вирішила, що має дізнатися правду, навіть якщо це обернеться болем.

Одного вечора, залишившись вдома одна, вона натрапила на батьківський ноутбук, на якому випадково помітила відкритий лист. Його заголовок насторожив її: «Проект Каулітц: результати експерименту». Серце закалатало — ім'я Тома і «експеримент»? Чи це якась дивна помилка?

Почавши читати, Емілі здригнулася. Слова перед її очима склалися в щось неймовірне і лякаюче. Її батьки були частиною секретного проєкту, метою якого було вивчення емоційної прив'язаності підлітків у критичних умовах. І Том був частиною цього експерименту — вони його обрали, щоб він вплинув на неї, завоював її довіру, викликав почуття, а потім відсторонився, щоб дослідити, як вона впорається з цим.

Емілі не вірила своїм очам. Виявилося, що кожен момент, кожна їхня розмова, кожен дотик і навіть їхня близькість були лише частиною сценарію. Її почуття, біль, страждання, все — плановано і холоднокровно маніпульовано дорослими, які бачили в ній лише піддослідного кролика. А Том? Він погодився на це. Він був частиною цієї гри.

Сльози виступили на її очах. Емілі усвідомила, що кожен момент, який вона вважала справжнім, був лише обманом. Її серце билося від люті й болю. У ту мить вона зрозуміла: більше вона нікому не дозволить знущатися з її почуттів. Цей світ вже ніколи не буде таким, як раніше.

Емілі сіла на підлогу, закрила очі й намагалася впоратися з почуттями. Текст на екрані все ще світився перед нею, і, як у поганому сні, слова ніби танули, а потім знову випливали на поверхню. «Це ж не може бути правдою», — думала вона, намагаючись заперечити очевидне. Тім же вона відчула таке шаленство від цього відкриття, що на кілька секунд відчула головокружіння.

Чи все це був просто сон?

Вона прокинулася б, або, принаймні, так сподівалася. Але коли знову глянула на екран ноутбука, все стало на свої місця. Це не було сном. І, що гірше, з кожним словом це ставало все реальніше. Вона почала розуміти, що й сама була частиною цього експерименту, навіть не підозрюючи про це.

Зараз, стоячи перед цією неприязною правдою, її розум не міг прийняти реальність. Як міг Том, людина, яку вона почала любити, бути частиною цього жахливого плану? Чи, можливо, він теж був жертвою, як і вона? Але якщо так, чому він не розповів їй правду раніше?

Емілі відчула, як її руки почали тремтіти, а розум відмовлявся зрозуміти цю ситуацію. Вона збилася з пантелику. Це була правдива жорстока реальність чи просто кошмар, який вона повинна була прокинутися від?

«Match or blaze?»Where stories live. Discover now