Емілі прокинулася з різким подихом, її серце важко билося. Все навколо здавалося розмитим, ніби вона повернулася з якогось далекого світу. Складно було сказати, скільки часу пройшло, але вона відчувала дивну порожнечу в середині. Її погляд ковзнув по кімнаті — все виглядало знайомо, але якесь дивне відчуття тривоги не покидало її.
Руки тремтіли, коли вона спробувала встати. Кожен рух відчувався немов у сні — важкий, невагомий. Її шоковані думки намагалися повернутись до останнього, що вона пам'ятала.
Вечірка... Том... Близькість... І все, що сталося після. Все, що вона пережила, — відчуття його дотиків, напруга між ними, їхній поцілунок, навіть цей момент, коли вони стали ближчими, ніби два світи зійшлися в одну точку, — все це здавалося таким реальним, але тепер воно здавалося розмитим, немов туман, що зникає з першими променями сонця.
Емілі намагалась усвідомити, чи це була правда, чи все-таки просто сон. Адже навіть ті листи, які вона знайшла на батьковому ноутбуці, здавалися тепер частиною цієї дивної химерної картини, яку вона пережила в своїх снах. Але тоді як пояснити свої емоції? Відчуття болю й невизначеності, що досі не залишали її?
Вона глибоко вдихнула, намагаючись налаштувати свій розум, який досі не хотів вірити у те, що вона пережила. Тільки коли вона почала осмислювати все, що сталося, вона зрозуміла, що не має відповіді. Були моменти, коли їй здавалося, що вона знайшла правду, але вони швидко танули, і залишалося лише питання: що насправді сталося?
З обережністю вона дістала з шухляди маленький флакон із таблетками — ці таблетки вона тримала під рукою, коли почала відчувати, що не може більше витримувати. Всі емоції, що розривали її зсередини, що виводили з рівноваги, змушували шукати спосіб забути.
Рука трохи тремтіла, але вона все ж набрала кілька таблеток і запила їх водою, відчуваючи, як холодне відчуття поступово поширюється по тілу. Це була спроба втекти від своїх думок, від реальності, яка тепер здавалась такою далекою, і від снів, які тепер складалися в її голові, немов ціла інша реальність.
Її свідомість почала затуманюватися. Вона заплющила очі, сподіваючись, що це буде останній раз, коли вона повинна думати про все, що сталося. Сподіваючись, що хоча б на хвилину її розум вдасться заспокоїти.
Тільки темрява, що наступала, була відповіддю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
«Match or blaze?»
Teen FictionЕмілі Лавін - 16-річна дівчина, яка переїжджає до Німеччини разом з родиною. Тут її чекає нове життя, нові знайомства і зовсім нові емоції. Одним із перших людей, кого вона зустрічає, є її новий сусід - Том Каулітц. Він - не музикант, як вона могла...