«Вайнона»

3 0 0
                                    

Емілі стояла перед дзеркалом у своєму новому кімнатному просторі. Світло лампи м'яко падало на її обличчя, але вона не могла позбутися відчуття, що щось не так. Шум, гомін і нові обличчя в школі — все це злилося в одну велику пелену, яку було важко розплутати. І хоча їй здавалось, що з кожним новим днем стає все важче адаптуватися, була ще одна річ, яка не давала їй спокою: Том.

Вчора він знову з'явився біля її будинку, і цього разу його погляд був іншим. Він виглядав більш серйозно, навіть злегка зацікавлено. І знову ця його незрозуміла іронічна посмішка. Емілі намагалася не думати про нього, але чим більше вона його уникала, тим більше його образ залишався в її думках.

Тим часом у школі вона врешті познайомилась із Вайноною — однією з місцевих дівчат. Вона була трохи старша за Емілі, з розкішним, золотистим волоссям і пронизливими очима. Вайнона виглядала впевненою і, здається, була однією з популярних дівчат, але з першої хвилини їхньої розмови Емілі зрозуміла, що вона зовсім не така, як решта.

— Ну що, ти новенька? — запитала Вайнона, коли побачила Емілі на перерві біля шафок. — Я тебе помітила вчора. Ти справді не схожа на інших.

Емілі змусила себе посміхнутися.

— Так, я тільки переїхала, — відповіла вона.

Вайнона уважно її оглянула, а потім кивнула, як би зважуючи, чи варто продовжувати знайомство.

— Знаєш, я не люблю бути занудою, — сказала вона, не приховуючи свого зацікавлення, — але якщо хочеш, я можу показати тобі це місце. Ти ж не хочеш відчувати себе чужою тут?

Емілі погодилась. Вайнона була легкою у спілкуванні, і з нею було цікаво. Вони гуляли по школі, і Емілі знову почала відчувати себе трохи меншою частиною цієї незнайомої їй ситуації.

Але коли вони йшли до спортзалу, Емілі побачила Тома. Він стояв поруч із друзями, і в його руках знову був той самий телефон. Він глянув на неї, і їхні погляди зустрілися. Відразу ж виникло те відчуття, що він знову намагається щось втягнути її в свою гру. Тім більше, що Вайнона помітила його погляд.

— Це той самий Том? — запитала вона, підвівши брови і дивлячись на Емілі з інтересом.

Емілі не могла приховати свою реакцію.

— Так, він, — відповіла вона, намагаючись не видати своєї розгубленості.

— Ну, він не зовсім твій тип, — знову зауважила Вайнона. — Хоча чого я тільки не бачила. Усі ці ігри і намагання когось зачепити. Ти
не повинна дозволяти йому робити з тебе іграшку.

Емілі застигла. Вайнона виглядала так, наче вона вже все знала про Тома.

— Але чому він такий? — запитала Емілі, намагаючись зрозуміти, що сталося, чому Том так ставиться до неї.

— Не думай про це, — відмахнулась Вайнона. — Вони всі такі. Можливо, це його спосіб привертати увагу.

Емілі не була впевнена, що хоче більше дізнатися про Тома від Вайнони. Вона почала сумніватися, чи дійсно хоче вона виявити більше про цього хлопця, чи краще залишити його у минулому.

Але все одно, хоч вона і намагалася триматися на відстані, Том не переставав знаходити способи перебувати в її житті. І хоч вона й казала собі, що він не вартий її уваги, його погляд залишався з нею ще довго після того, як вона залишила його на шкільному дворі.

«Match or blaze?»Where stories live. Discover now