Емілі стояла біля вікна, дивлячись на нове місто, яке тепер стало її домом. Вулиці Німеччини виглядали настільки чужими, а звук мов, яких вона не могла зрозуміти, здавався настільки віддаленим. Все було новим: школа, квартал, навіть магазин, де вона намагалася купити щось для себе, — усе здавалося чужим і незнайомим. Вона так сильно сумувала за домом, за тими людьми, яких залишила.
Якщо б вона могла повернутися назад, у свою рідну країну, вона б це зробила без вагань. Але не могла. Її батьки вирішили, що це — новий початок. Нові можливості, нова робота, новий світ. Вона не могла їм відмовити. І хоча їй не подобалося бути тут, вона намагалася адаптуватися.
Перші кілька днів пройшли без особливих подій. Прогулянки по околицях, знайомство з новою школою, короткі зустрічі з сусідами. Одного вечора, повертаючись з магазину, вона помітила хлопця, який стояв біля будинку. Він не виглядав таким, як інші. З його погляду було зрозуміло: він знав, що він особливий, і з ним краще не мати справи.
Емілі не звертала на нього уваги, поки він не заговорив.
— Доброго вечора, — сказав він, його голос був спокійним, але в ньому звучала якась небезпека.
Вона спочатку здивовано подивилася на нього, а потім мимоволі посміхнулася, відчувши, що її серце трохи пришвидшилося.
— Привіт, — відповіла вона, намагаючись залишатися спокійною.
Він стояв, не рухаючись, дивлячись прямо на неї. У його очах було щось таке, що відразу привертало увагу, навіть якщо це і не було чимось приємним. Він не був типовим «поганим хлопцем», які часто з'являються в школах, але в ньому було щось, що змушувало її відчувати себе некомфортно.
— Ти новенька тут? — спитав він.
— Так, тільки приїхала, — відповіла Емілі.
Він кивнув і посміхнувся, ця посмішка була досить загадковою, як і сам він. Не було нічого надзвичайного в його зовнішності — темне волосся, досить висока статура, звичайний одяг, але щось у його погляді змусило її замислитися. Вона не могла пояснити, чому, але почуття небезпеки було дуже сильним.
— Я Том, — сказав він, не продовжуючи розмову, просто дивлячись на неї.
Емілі кивнула, розуміючи, що розмова, мабуть, на цьому закінчиться. Але він раптом зробив крок уперед.
— Якщо буде потрібно, можеш звертатися до мене, — додав він, знову посміхаючись, але вже по-іншому, якось іронічно.
Емілі почувала, як її серце знову прискорилося. Вона не могла зрозуміти, чому цей хлопець викликає в неї такі змішані почуття: тривогу і водночас цікавість. Щось підказувало їй, що від нього варто триматися подалі, але вона не могла не зацікавитися, хто він і що в ньому такого, що так впливає на неї.
— Дякую, — відповіла вона, відчуваючи, що краще буде залишити розмову на цьому.
З його боку не було ані натяку на бажання продовжити бесіду. Том повільно повернувся і пішов до свого будинку, залишивши її на самоті з її думками.
Вона залишалася стояти біля вікна, дивлячись на його фігуру, поки він не зник за дверима свого будинку. Вона не могла зрозуміти, чому його присутність залишила таке відчуття тривоги. І все ж, щось підказувало їй, що це тільки початок чогось більшого.
ВИ ЧИТАЄТЕ
«Match or blaze?»
Novela JuvenilЕмілі Лавін - 16-річна дівчина, яка переїжджає до Німеччини разом з родиною. Тут її чекає нове життя, нові знайомства і зовсім нові емоції. Одним із перших людей, кого вона зустрічає, є її новий сусід - Том Каулітц. Він - не музикант, як вона могла...