«Вибачте,помилився»

1 0 0
                                    

Сьогодні він виглядав... іншою людиною. Це здивувало мене більше, ніж я хотіла б визнавати. Він підійшов до мене, і в його погляді була якась нова нотка — не та зухвалість, яку я звикла бачити, а щось на зразок... вибачення? Це здалося мені дивним, адже ще кілька днів тому він ставився до мене, як до частини гри, не звертаючи уваги на мої почуття.

— Емілі, — сказав він, і його голос був не таким впевненим, як зазвичай. Я підняла очі, намагаючись зрозуміти, що змусило його змінитися.

— Що? — відповіла я, намагаючись зберегти спокій, хоча всередині мене кипіли емоції. Я не знала, що він хоче, і це починало мене дратувати. Чому він постійно змінював своє ставлення до мене?

— Я... вибачаюсь, — почав він, і я зупинилася, не знаючи, як реагувати на його слова. Він наче намагався пояснити, чому поводився так, як поводився, але ці вибачення звучали нещиро.

Я дивилася на нього і не могла повірити в те, що він справді вибачається. Це був Том — хлопець, який завжди шукав можливості маніпулювати людьми, особливо мною. Але сьогодні він був іншим. Або це просто частина його стратегії?

— Ти серйозно? — запитала я, піднявши брову. Я не могла повірити, що він дійсно каже ці слова. Може, це було частиною гри, може, він просто тестував мене, щоб зрозуміти, як я відреагую. Але в його очах я побачила щось нове. Щось, чого раніше не було. Вибачення?

— Так, серйозно. — Він подивився на мене, і цього разу його погляд був вже не настільки зухвалим. Він трохи розсміявся, ніби хотів додати легкості, але я все одно відчувала, що між нами відбувається щось незвичне. — Можливо, я справді перебільшив... все це.

Я стояла перед ним і не могла прийняти його слова. Як можна так різко змінити ставлення? Як можна так легко піти від повної байдужості до вибачень? Я була готова це сприйняти як ще одну його гру, але в глибині душі щось підказувало мені, що він, можливо, справді хоче змінити своє ставлення.

— Ти справді хочеш, щоб я повірила в це? — мої слова лунали, як випробування. Я не знала, чи була готова повірити його вибаченням, чи просто знову стати частиною його гри.

— Так, хочеться, — відповів він, і на цей раз я побачила, як його очі трохи пом'якшали. Це не виглядало фальшиво. Але я все ще не могла бути впевнена.

Мені було важко. Я розуміла, що навіть якщо він зараз щиро вибачається, це не змінює того, як він поводився раніше. Всі ці маніпуляції, ці ігри... Як я могла їх пробачити так швидко? Як могла йому довіряти після всього, що було між нами?

Але, можливо, він справді зрозумів щось. Можливо, ця зміна була результатом того, що він розумів, що більше не може маніпулювати мною, не може ставити мене в ситуацію, коли я відчуваю себе непотрібною. Може, це був просто момент слабкості, коли він зрозумів, що він не має права так зі мною поводитися.

Я глибоко вдихнула і подивилася на нього, все ще не впевнена, чи готова я прийняти його вибачення. Але щось у його поведінці змусило мене задуматися. Я не була готова відразу пробачити його, але, можливо, це був перший крок до того, щоб все змінити.

— Добре, — сказала я, хоча навіть сама не була впевнена, що означає ця відповідь. Я не була готова пробачити, але я була готова дати йому шанс.

«Match or blaze?»Where stories live. Discover now