Nowa książka

0 0 0
                                    

Za niedługo (jeszcze w tym tygodniu) pojawi się pierwszy rozdział z nowej książki. Nie będzie ona dotyczyła stricte tej (nie będzie jej drugą częścią), ale głowna postać z tamtej książki pojawiła się w ostatnim rozdziale tej książki, a nawet został jej zadedykowany tytuł rozdziału.

Nowe opowiadanie nosi rytuł ,,Devil and Angel". Opowiada ona historię nastoletniej Alany, blondynki o szczupłej budowie. Idealna dziewczyna z dobrymi ocenami, miła, pomocna i dobra, ale czy taka pozostanie gdy ktoś niewłaściwy do niej zagada? Dziewczyna zdecydowanie nie lubi być wyśmiewana, ani wykorzystywana, ale czy zmieni zdanie gdy zrobi to szkolny kapitan hokejowej drużyny? Obiekt westchnień wszystkich dziewczyn i nie do końca uczciwy, ani nie do końca bezpieczny chłopak.

Książkę można czytać bez wcześniejszego czytania tej książki cchodź zachęcam. Chcę też Was zachęcić do przeczytania moich innych książek :
•,,Bit serca i beat życia'' opowiada o historii młodej kobiety, która chciała zemsty na znanym raperze, ale nie stety nie udało się to jej, bo zaszła z nim w ciążę.
• ,,Tajemnica" historia tyczy się matki i córki, które wygrwają wakacje za granicą. Czy kobiety odnajdą tam szczęście? Chyba tak. Ale czy będzie ono chwilowe? Tak. A po tym spotka jedną z nich coś strasznego? Oczywiście, że tak.
•,, Milton" książka przedstawia losy Arii dziewczyny, która w wyniku huraganu straciła rodziców. Potem trafia do zastępczej rodziny, w której wchodzi w burzliwą relację z ,,bratem". Jak zakończy się ich relacja?

Za niedługo ( przed świętami) będę chciała skończyć chociażby dwie książki i zacząć kolejne dwie.

Mam nadzieję, że Was do którejś z książek zachęciłam. Miłego <3 I dziękuję, że jesteście!

Ps. Jeśli zaciekawiła Was jakaś z wymienionych książek to polecam znaleść ją sobie na moim progilu i przeczytać opis, bo tu dałam mocno okrojony.

Buziaki ; 3

Studencka wymianaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz