22.Bölüm: Çocuklar Gibi

275 22 46
                                    

"Bölüm şarkısı Sezen Aksu- Çocuklar Gibi
Şarkıyı dinleyerek okumanızı tavsiye ederim. Bölümleri üst üste atıyorum sizlerde yorumlarınızı esirgemezsiniz diye umuyorum.Keyifli okumalar"
—————————&—————————
Zeynep'ten

Gözlerimi hafif aralayıp uykumdan ayılmaya çalışıyordum. Yan tarafımda kollarını bedenime sarmış nefesini duyacak kadar yakın olduğum kocama baktım. Öyle masum öyle yakışıklıydı ki uyurken bile aşkından eriyip bitiyordum. Daha çok sokuldum tenine. Bu sefer ben yüzünü inceleyip dokunuyordum.

Gece bir hayli yorulduğumuz için tüm kaslarım yorgunluktan sızlıyordu. Ama yine de tekrar uyumak yerine sevdiğim adamı izlemek daha cazip gelmişti. Yanağına, alnına dudağına usul usul öpücükler kondurdum. Elimi geniş omzumlarında gezdiriyordum. Beyaz pürüzsüz sert bedeni öyle güzeldi ki derin derin nefes aldım. Ardından boynuna öpücükler kondururken duyduğum ses ile sıçradım.

"Yorulmadın mı canım karım sen hiç?"

"Cüneyd korkuttun beni aşkım" gözlerini açmadan uykulu ses tonuyla gülüşü kalbimi yakıp geçmişti. Kocam da kocam diye üstüne atlamama ramak kalmıştı.

"Uyandığımda yanımda seni görünce uyumak istemedim tekrardan. Sanki rüya gibi Cüneyd her şey. Güzel yüzüne doya doya bakacağım günler geldi niye tekrar uyuyayım ki."

"Haklısın aşkım haklısın napalım uykuyu yanımda sen varken." Diyip kollarını arasına alıp daha fazla sarmalamıştı bedenimi. Omzuma boynuma öpücükler kondurup aşk dolu bakışlarıyla bakıyordu gözlerime.

"İyi misin Zeynep'im canın acıyor mu?"
"Yok değil de biraz kaslarım ağrıyor hani böyle uzun süre süre spor yapmayıp birden yapınca ağrır ya."

"Biz de sporumuzu düzenli halde yaparız böylece hiç hamlamayız."diyip göz kırpmıştı.
"Zaten seninle düzenli olmaması ne mümkün Cüneyd bey maşallah sabaha kadar hiç rahat durmadın."

"Diyene bak sen sanki durdun. Hem almasaydın aklımı başımdan o kadar. Gitmedi mi hoşuna?"

"Deli misin sen Cüneyd nasıl hoşuma gitmez mahvettin beni." Demiştim işveli kısık sesimle. Gözleri tekrardan koyulaşan kocamı kudurtmuştum galiba.

"Ah Zeynep bana neler yapıyorsun böyle. Daha dur ne gecelerimiz olacak seninle."

"Sadece gece mi?" Diyip iyice delirtmeye çalışıyordum onu. Derin derin nefesler alıp elleriyle tüm bedenime dokunuyordu .

"Zeynep Zeynep'im tehlikeli sularda yüzüyorsun bak tutmam kendimi haberin olsun yorgunluk falan dinlemeyeceğim şimdi. Merak etme seni boş bulduğum her an yatakta biter zaten gece gündüz fark etmez."

"Sadece yatakta mı"

Bilerek onu gaza getiriyordum. Teninden ayrılmak istemiyordum. O kadar güzeldi ki bu yeni tanıştığım hallerimiz. Bunu duyan kocam artık prangalarını çözmüş hiç sevişmemişçesine atlamıştı üstüme...

************************************

Duştan çıktıktan sonra ilk kahvaltımızı hazırlamak için aşağıda indim. Cüneyd tekrardan uykuya dalmıştı. O uyanana kadar her şeyi hazır etmek istiyordum. O sırada masanın üzerine koyduğum telefonuma baktım. Onlarca mesaj vardı hepsi de tabiki meraklı kardeşim Mira'dandı.

Dün kimseye haber vermeden çıkışımızı soruyordu. Herkes bizi sormuş bazıları aralarında gülüşüp dedikodu yaptıklarını yazmıştı. Bizi azgın olmakla suçlayıp neler yaptığımızı da sormuştu.

"Merak etme mira gayet iyiyim dünü soracak olursan hiç umrumda değil kimsenin ne dediği :)" anında mesajımı görüp cevap verdi.

"Sonunda gelebildin neredesin sen öğlen oldu Zeynep bu kadar uyur muydun sen eheheheh"
"Miraaa sence neden acaba ?"

Savaşçı&CevherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin