Çok mutlu olduğum için hemen bir hediye bölüm atayım dedim. Lütfen vote ve yorum yapmayı ihmal etmeyelim o zaman ayrı bir şevkle daha hızlı yazıyorum. İstediğiniz bir sahne varsa yorumlarda belirtin.Keyifli okumalar.
———————————&—————————
"Yoksuluz gecelerimiz çok kısa
Dörtnala sevişmek lazım."Zeynep'ten
Cüneyd ile kahvemizi içtikten sonra hazırlanmak üzere yatak odamıza geldik. Bi kaç gün kafa dinlemeye dağ evine gidecektik. Güya dinlenmekten bahsediyordu Cüneyd ama iç sesim daha çok yorulacağımızı söylüyordu. İç sesime kahkahalarla gülmek gelmişti içimden. O sırada alacağı kıyafetleri yatağın üzerine koyan kocam neden güldüğümü sordu.
"Hayırdır hayatım ne oldu ?"
"Hiç öyle aklıma gelen şeylere güldüm." Tek kaşını kaldırmış merakla bakıyordu yüzüme."Tamam tamam bakma öyle demin dedin ya hani ikimiz baş başa dinleniriz orada iyi gelir ona güldüm. Nedense daha çok yoruluruz gibi geldi bana." Dediklerime kahkahalarla güldü.
O güldükçe aptal aşık gibi oluyordum. Öyle güzeldi ki onu gülerken izlemek. Cüneyd'in gülüşlerini bu ara çok sık duyar olmuştum. Öncesinde onu o kadar acı çekerken görmüştüm ki bu halleri çok mutlu ediyordu beni. Yüzüne yakışan en güzel şey gülümsemesiyken acı çeken yüzü, gözündeki yaşlar bırakmamıştı yakasını yıllarca. Şükürler olsun ki artık geride kalmıştı. Tek dileğim bundan sonra bol bol gülen yüzünü görmekti.
"Sonuna kadar katılıyorum sevgilim şikayetçisi değilim zevkle yorulurum seninle."
Sessiz kalmamla yüzümün durgun olduğunu gören Cüneyd telaşlanmıştı hemen.
"Zeynep'im noldu canım?" Hemen beline sarılıp başımı göğsüne gömdüm. O da sarmıştı kollarıyla beni.
"Zeynep korkutma beni güzel karım noldu?"
"Gülünce ayrı bir yakışıklı oluyorsun biliyor musun Cüneyd?"
"Problem bu muydu yakışıklı olmam mı" demişti gülerek.
"Bence başka bir şey var noldu canım?"kafamı göğsüne kaldırıp yüzüne baktım. Yüzünü avuçlarımın arasına alıp okşadım."Bu ara seni hep gülerken görüyorum ya şükrettim içimden." Ne demek istediğimi şimdi anlamıştı Cüneyd onun da gözleri dolmuştu hemen.
"Benim merhametli karım. Benim için mi üzüldün sen? Çok şey yaşadım çok şey yaşadık seninle. Çok acı günler de geçirdim ama Rabbim o günlerin karşılığı olarak, hediyesi olarak seni bana verdi Zeynep. Seni bulmak için ömrümü acı içinde geçirmeye de razı olurdum ben."
"Ben de Cüneyd ben de yaşadığım her şeye şükür etme sebebimsin sen. Artık geçti maziye gömelim kötü olan her şeyi. "
"Güzel Zeynep 'im benim bir tek seninle yaşadığım en kötü anlarımızı bile sensiz en güzel günlerime değişmem ben. Yanımdasın hep benden mutlusu olabilir mi şu hayatta? Allah izin verirse birbirimizi bol bol mutlu göreceğiz yeterki yanımda sen ol."
Tekrardan doyamadığım tenine sarılıp kafamı omzuna gömdüm derin derin kokladım sevdiğim adamı. İki günde müptelası olmuştum tenime bulaşan kokusunun. Kollarından ayrıldıktan sonra dudaklarına kısa öpücük kondurup işimize devam ettik.
"Cüneyd banyodaki kişisel eşyalarımızı da koyalım getirir misin?"
Cüneydi banyoya yolladıktan sonra aldığım seksi gecelik ve iç çamaşırları da bavula hızlıca koydum. Cüneyd'e süpriz yapıp aklını almak istiyordum. Zaten çok uzun kalmayacağımız için fazla kıyafet koymadım. Ardından Cüneyd'in getirdiği eşyaları da koyup valizi kapatmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaşçı&Cevher
Fanfiction"Senin bana nasip olman, şahsi hayatımın en değer biçilmez talihidir"