24.Bölüm: Aşkın Sesi

299 21 22
                                    

"Rengini dünyaya ilk defa sunan adsız bir çiçek gibi parlıyor gözlerim sevgilim"
[Edip Cansever]

Dünkü bölümden sonra yıkık fandoma hediyem olsun. Madem bize izletmeyecekler bizimkileri burada bari okuyalım. Keyifli okumalar✨
—————————&————————

Cüneyd'ten

Gözlerimi yeni güne açmaya zorlarken omzumda hissettiğim ağırlığa dönüp baktım. Başımı çıplak göğsüme koyup uyuyan karıma baktığımda yüzümü huzurlu bir gülümseme kapladı.

Gece şöminenin önünde tekrar tekrar tenlerimiz birbirine karıştıktan sonra duş alıp yatak odasına uyumaya gelmiştik. Zeynep'e söylediğim gibi tenin her bir ayrıntısı ile defalarca ilgilenmiş bu ilgiden ikimizde çok mutlu olmuştuk. Aklıma düşen anılarla tekrar bedenime ateş basıyordu.

Düzenli soluk alışverişini tenimde hissederken saçlarını uyandırmaktan korkarcasına sakince okşadım her bir telini. O güzel saçlarının her bir teline bile ayrı ayrı şiirler yazardım. Saçlarına bakarken aklıma gelen şiiri fısıldadım kulağına.

"Ben böyle canlı saç görmedim ömrümde.
Her telinin içinde ayrı bir kalp çarpıyor"

Göğsümdeki kafasını kaldırıp uykulu ama etkilenmiş gözleriyle bana baktı. Zeynep aniden dudaklarıma yapışınca hemen karşılık verip usul usul öptüm. Ardından omzuma kafasını koydu. Yüzümü okşayarak bakıyordu güzel gözleriyle gözlerime.

"Öldürecek misin beni sevgilim aşkından divane mi olayım istiyorsun. ?"
"Sen hep iyi ol, beni sev yanımdan da bir adım uzağa gitme yeter bana Zeynep. Senin yerine de ölürüm ben."

"Biliyor musun Cüneyd dün sabah bu yatakta sensiz uyanınca çok üzüldüm. Gözlerimi açtığımda yanımda seni görünce çok mutlu oluyorum."

"Kıyamam sana. Anlaşıldı bundan sonra sen uyanana kadar seni bekleyeceğim madem güzel karım öyle istiyor. Ben de zevkle o güzel yüzünü izlerim. "

"Anlaştık o halde "diyip gülüşmüştük. Omzuma iyice yerleşip gözlerini kapatmış uyudu uyuyacak gibiydi Zeynep.

"Hiç kalkasım yok yataktan Cüneyd. Her yerim sızlıyor."dediğine gülerek karşılık verdim.

"Hiç çıkmayalım yataktan canıma minnet. Sıcaklığından hiç ayrılmak istemiyorum zaten. Biraz daha uyu istersen aşkım."

Gözlerini açmadan kafasını sallayarak onaylamıştı beni. Saçlarını öpüp okşarken iyice mayışmış kollarımda tekrardan uyuyup gitmişti. Ben de sıcaklığının ve teninin yumuşaklığının etkisi ile uyuyakaldım.

*********************************
Zeynep'ten

Sarmaş dolaş tekrardan uyuyakaldığımız yatakta huzurla güne başlıyordum. Sevdiğim adam ile başladığım gün kötü olur muydu hiç? Yatakta biraz daha keyif yapabilirdik ama o kadar karnım acıkmıştı ki daha fazla dayanamazdım.

Cüneyd'e daha çok yaklaşıp seslendim ama beni hiç duymuyordu. Ardından yüzüne boynuna öpücükler kondurarak uyandırmayı deneyince gözlerini açıp bakmıştı bana.

"Günaydın aşkım uyandın sonunda."

"Günaydın güzel karım benim" alnımdan öptü. Belimdeki kollarını daha çok sarıp omzuma koymuştu başını.

"Cüneyd kalkalım artık çok acıktım ben. Cüneyd hadi aşkım. Sonra derim herkese zevcesine aç bırakıyor Cüneyd efendi diye." Uykulu sesiyle güldü. Kafasını kaldırıp yüzüme baktı.

Savaşçı&CevherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin