Abych se na úvod alespoň trochu představil.
Jsem Adam, autor této knihy. A Ačkoli mi není ani 30, ani 40, ani 50 , prožil jsem mnoho věcí, které jsou podobné těm, které prožíváte nebo jste prožily i vy. A nakonec jsem našel tu správnou cestu ven. Nebylo to nikdy snadné, ale věřím, že vám mohu pomoci. V této knize se s vámi setkám ještě několikrát, ale již na začátku vím, že to všechno zvládnete. Dnešní svět nás často tlačí směrem, který si ani neuvědomujeme. Elektronická zařízení a sociální sítě nás pohlcují natolik, že knihy, které bývaly zdrojem inspirace a odpovědí, dnes často zůstávají na okraji našeho zájmu. Chápu, že kniha může působit jako krok zpět do minulosti, ale slibuji vám, že tahle nudná, opravdu nebude. Nejsem tu, abych vám radil, že byste měli zničit svůj telefon nebo smazat všechny účty. Sociální sítě a technologie nejsou našimi nepřáteli. Problém nastává, když si neuvědomujeme jejich vliv na náš život.
Cílem této knihy je ukázat realitu – často krutou a nepříjemnou. Mým záměrem není moralizovat, ale ukázat, že každý z nás má své problémy. Ať už malé nebo velké, všechny mají svou váhu. Společnost často naše problémy zlehčuje nebo ignoruje, což nás vede k pocitu, že jsme v tom sami, že naše problémy nejsou důležité. To ale není pravda.
Tato kniha má za úkol vám pomoci. Pokud máte např. negativní vztah s rodiči, ukážeme si, jak na něm pracovat. Pokud vás tíží toxické vztahy nebo nespravedlnost ve vztazích v mladém věku, najdeme cestu, jak to změnit. Ukážeme si, jak škodlivé mohou být sociální sítě, když se z nástroje stanou pastí, ale také jak je naučit využívat ve svůj prospěch. Zároveň poukázat na škodlivost drog do budoucna.
Nečekejte ode mě zázraky. Tato kniha nevyřeší vaše problémy za vás, ale věřím, že pokud ji přečtete a zamyslíte se nad tím, co v ní najdete, naleznete i sílu udělat první krok. Protože i když teď možná vidíte jen tmu, na konci tunelu je světlo. A společně najdeme cestu, jak se k němu dostat.
ČTEŠ
Its okay, not to be okay
Non-FictionKniha o mentálním zdraví, toxických vztazích, rodině a síle začít znovu.