Kapitola 4:

1 0 0
                                    

Je těžké si to přiznat, ale ne vždy máme možnost vytvořit ideální vztah. A to je v pořádku. Pokud jsi zkusil všechno a vztah se stále nelepší, může být nejlepší cestou přijmout situaci takovou, jaká je, a zaměřit se na své vlastní zdraví a štěstí.

Pamatuj si, že rodinu si nemůžeme vybrat, ale můžeme si vybrat, jak se k ní postavíme. Pokud nemůžeš mít zdravý vztah s rodiči, můžeš si vytvořit „rodinu" z lidí, kteří tě podporují a mají tě rádi takového, jaký jsi.

Budování svého vlastního já

Bez ohledu na to, jaký vztah máš se svými rodiči, nejdůležitější je, aby ses staral o své vlastní štěstí a mentální zdraví. Nenech negativní vztah s rodiči definovat, kým jsi. Místo toho se zaměř na budování své vlastní hodnoty a svého vlastního života.

Najdi si aktivity, které tě naplňují. Obklop se lidmi, kteří tě podporují. A pokud máš pocit, že tě vztah s rodiči stále ovlivňuje, neboj se vyhledat odbornou pomoc – ať už terapeuta, kouče, nebo někoho, komu důvěřuješ.

Závěrem

Vztahy s rodiči jsou složité, ale nejsou nemožné. Někdy se zlepší, jindy ne. Ať už je tvůj příběh jakýkoli, pamatuj si, že máš právo na lásku, respekt a podporu – i když to nemusí přijít od tvých rodičů.

Cesta k lepším vztahům začíná u tebe. Věř si, naslouchej, a pokud to nejde, nauč se přijmout situaci a jít dál. Máš sílu překonat vše, co ti život přinese – a tahle kapitola je důkazem, že nejsi sám.

Its okay, not to be okayKde žijí příběhy. Začni objevovat