Kapitola 8:

2 0 0
                                    

V této fázi cesty jsme dospěli k jednomu z nejdůležitějších bodů – důvěře. Věříme ti. A to není fráze, kterou bychom používali lehkovážně. Důvěra není jen slovo; je to hluboký pocit, že dokážeš zvládnout všechno, co ti život přinese, pokud se pro to rozhodneš. A i když možná ještě nevěříš sám sobě, chceme ti říct, že my ti věříme.

Co znamená důvěra

Důvěra není o tom, že máš všechny odpovědi. Neznamená to, že se nikdy nezmýlíš nebo že tvůj život bude bez problémů. Důvěra je o tom, že i když klopýtneš, postavíš se znovu na nohy. Je to víra ve tvou schopnost se učit, růst a překonávat překážky.

Když někdo říká, že ti věří, znamená to, že v tobě vidí potenciál. A my ten potenciál vidíme. Možná to zatím nevidíš ty sám, ale my jsme tady, abychom ti to připomněli.

Jak začít věřit sobě

1. Přijmi své chyby

Každý z nás dělá chyby. To není znak slabosti, ale důkaz toho, že se snažíme. Přestaň se trestat za věci, které se nepovedly, a zaměř se na to, co ses z nich naučil. Chyby jsou kroky k úspěchu.

2. Najdi svou sílu

Každý má něco, v čem vyniká. Možná jsi empatický, možná máš smysl pro humor, možná jsi kreativní. Soustřeď se na své silné stránky a využij je jako základ pro budování důvěry v sebe sama.

3. Malé kroky vedou k velkým změnám

Nečekej od sebe, že vše změníš přes noc. Začni s malými kroky. Každý den udělej něco, co tě přiblíží k tvým cílům, a postupně budeš cítit, že zvládáš víc, než jsi si myslel.

Its okay, not to be okayKde žijí příběhy. Začni objevovat