Kapittel 11 - Tilgitt?

60 3 0
                                    

Taylor's *POV*

"Eh, hei?" Sa Matt. Jeg bare ignorerte han og pekte på Marshall. Han nikket og jogget bort til meg.

"Jeg har bevis" mumlet jeg og ga han mobilen min. Marshall så rart på meg. Jeg trykket på play-knappen.

"Lå du med Marshall?"
"Selvfølgelig ikke, vi trenger penger"

Marshall hoppet opp og og hadde tenkt til å ta mobilen min, men jeg tok hånden unna.

"Jeg fikser det med Jessica og dere drar på fest, hun kommer nok kanskje etterpå" sa jeg. Matshall så surt på meg før han nikket. Matt stirret på meg, men igjen ignorerte jeg det. Jeg hørte hva de sa fra bilen. Det at han bare likte meg som en venn, var sårende.

"Jeg kommer til å sitte i bilen, hvis hun tilgir meg, kommer hun ut" sa han lavt.

"Mamma elsker deg fremdeles pappa, hun sa det til meg" sa Matt. Jeg så kun på Marshall. For å være ærlig, tror jeg ikke at jeg hadde klart å holde et poker-face hvis jeg hadde sett på Matt. Jeg trakk pusten og begynte å å gå mot inngangen. Det var nesten så jeg glemte å banke på, men da jeg hadde banket på, åpnet døren seg raskt døren.

"Hei Taylor" mumlet hun. Jeg smilte til henne.

"Jeg har et bevis på at Marshall ikke lå med Kitty" sa jeg gira. Jessica så sjokkert på meg med de gråtsprengte øynene sine.

"Hvordan fikk du tak i det?" Spurte hun. Jeg klødde meg i bakhodet.

"Hun er moren min" mumlet jeg flau. Jessica bare nikket.

"Hva er beviset?" Spurte henne. Jeg pekte på sofaen, hun nikket. Da vi satte oss i sofaen skrudde jeg på opptaket.

"Lå du med Marshall"
"Selvfølgelig ikke, vi trenger penger"

Jessica hørte på de to setningene et par ganger får hun så på meg.

"Det høres ikke ut som henne" sa hun bestemt og tok hendene sine i kryss forran brystet. Det var nesten som hun nektet å tro på at det var sant. Selvfølgelig vet jeg at hun elsker Marshall, men hun virket ikke overbevist.

"Hun hadde tatt noe piller eller noe" mumlet jeg. Denne gangen nikket hun sakte og reiste seg opp.

"Hvor er Marshall?" Spurte hun gira. Jeg pekte mot døra.

"I bilen med Matt" sa jeg smilende. Jessica tok tak i hodet mitt og kysset meg på pannen.

"Du er en engel" ropte hun mens hun løp ut av døra. Jeg er langt fra en engel, helvette er dit jeg kommer.

New Home Not AloneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora