Taylor's *POV* quill dani john morg
"Faen Taylor, hvor har det blitt av deg'a?" Lo John. Jeg ga han en hansshake og gikk videre inn i huset hvor Quill, Dani og Morg satt med en øl i hendene. Var jeg virkelig den eneste som ikke var gammel nok til å drikke her? Som det bryr meg.
"Fått nok av Mathers familien ell? Så at Matt hadde fått seg dame, det var du right?" Spurte Morg. Jeg himlet med øynene.
"Desverre, sleng over en øl da" sa jeg. Quill reiste seg med en gang og fant frem en øl og slengte den mot meg, jeg tok den imot og åpnet den.
"Pulte dere?" Spurte Morg og tok en slurk av ølen. Jeg tok en slurk selv og kjente den deilige og bitre smaken på tunga.
"Desverre" sa jeg og satte meg hengslengt i stolen. Gutta lo.
"Skal for at Taylor er med i crewet igjen" ropte Dani og hevde ølen i været. Vi lo og klirret ølflaskene mot hverandre.
---'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'---
"Kan jeg overnatte til i morgen?" Spurte jeg Dani. Han så på meg med dorskne øyne.
"Jaja, du vet hvor rommet mitt er, jeg sover på sofaen" mumlet han og lukket øynene.
Uten et ord gikk jeg opp trappene og inn på rommet hans. Vi hadde gjort dette ofte. Når mamma var så dopet at jeg ikke helt ante hva jeg skulle gjøre, dro jeg hit.
Jeg la meg ned i sengen og trakk dyna over meg. Det var rart å ikke sove med armene til Matt rundt meg. Fy faen som jeg savner han. Fy faen som jeg elsker han.
Igjen bredde det seg en følelse av tomhet over meg. Alt i kroppen rev og slet i meg. Ingen andre følelser en tristhet var igjen. Tårene mine rant som fosser nedover kinnene mine.
Elsket han meg i det heletatt?
Var alt en lek for han?
Trodde han virkelig jeg bare ville ha pengene hans?
Jeg må snakke med han om dette. Vi må finne ut av ting.
Du tør ikke...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Home Not Alone
Hayran Kurgueminemlover98 har laget coveret! Dette er en crossover med hennes 'We Are Family" Matt Bruce Mathers, en av de nye tvillingene til Eminem og Jessica. Prøv å tenke deg Eminem i nyere tid. Der har du Matt. Taylor Caine, en av de som alle har hørt om o...