Kapittel 8 - Hore?

61 3 0
                                    

Taylor's *POV*

Jeg fikk serriøst sjokk. For å være helt ærlig, hadde jeg ikke trodd Matt så sånn ut uten skjorte.

Du sa nei til han i går, dumt valg!

Mumlet en stemme i hodet mitt. Da jeg fikk revet blikket vekk fra Matt, så jeg på Jessica som stod å fniste. Marshall ga Matt noen blikk jeg ikke helt skjønte. Far og sønn greie.

"Vel, dette var kleint. Taylor, tok du med deg bikini" spurte Angel. Jeg ukomfertabelt på henne.

"Jeg har aldri eid en bikini" mumlet jeg lavt. Angel spratt mot meg.

"Du kan få låne en av meg" sa hun og dro meg opp på hennes rom. Igjen ble jeg sjokkert på hvordan de klarte å huske hvem dør som var til hvilket rom. Hun gikk rett bort til en dør og forsvant. Da hun kom tilbake, holdt hun en bikini i hånden sin(bildet).

"Denne skal nok passe deg" sa hun og snudde seg rundt. Forsiktig dro jeg av meg klærne og erstattet den med bikinien, den passet perfekt. Kroppen min ser kanskje spinkel ut, men jeg har six-pack. Ikke en veldig synlig en, men en man akkurat legger merke til hvis jeg viser magen.

Angel snudde seg. Uten å si et ord fant hun frem en børste og gredde gjennom håret mitt. Da håret var helt uten floker, flettet hun det. Fletten rakk meg til livet.

"Perfekt, nå stikker vi å bader" sa hun og jogget nedover trappene med meg i helene.

"Damn girl, hvor trener du?" Spurte plutselig Matt som lente armen på skulderen min.

"Jeg pleide å gå på kick boxing" sa jeg og så på Jessica. Hun var veldig pen til å være mor til to barn. Hadde det ikke vært for at jeg visste at hun ikke var tjue, hadde jeg trodd hun var tjue.

"Før du går ut og baser i vannet, kanskje du vil ha litt frokost?" Sa hun og satte en skal med frukt forran meg. Jeg smilte og nikket til henne. Matt satte seg vesidenav meg og spiste ut av samme skål. Det ende med at vi sloss om eplene og lot bananbitene være igjen.

Da vi var ferdige løftet Matt meg på skulderen sin og gikk ut og mot badebassenget. Haha, det er ikke bare jeg som skal uti. Da Marshall og Angel så oss, begynte de å le. Matt stod på kanten av bassenget.

"Noen siste ord?" Spurte han. Slapt lot jeg armene mine henge rundt nakken hans.

"Pussy" sa jeg. Matt smilte et ondt smil.

"Feil ord" sa han og slapp. Det han ikke la merke til var at jeg hadde hendene mine rundt nakken hans, noe som betød at han ble med i fallet. Under vann kunne jeg se han smile. Jeg smilte tilbake. Da hodet mitt traff vannoverflaten, trakk jeg pusten dypt inn og ut gjentatte ganger.

Plutselig kom Jessica stormende ut med et sint uttrykk.

"Marshall! Hvorfor i helvette har du gått rundt og pult på ei hore! Hun står her og forlanger pengene sine" tårene hennes bygde seg opp i øynene sine.

Marshall spratt opp av bassenget.

"Jeg har faen ikke pult noen andre mens jeg var sammen med deg" sa han sint. Jessica bare pekte på inngangsdøra. Under vann tok Matt hånden min, han var lei seg. Jeg trykket hånden hans forsiktig. Angel la hodet mot skulderen min og begynte å hulke.

Jeg tviler på at Marshall har ligget med noen andre, jeg er 100% sikker på at mamma er ute etter å ødlegge noe.

New Home Not AloneKde žijí příběhy. Začni objevovat