Maria på bildet!
Taylor's *POV*
Jeg satt på sengen og gjorde lekser. Vi hadde ikke fått så mye, men det er bedre å gjøre dem fortest mulig. Når jeg tenker over det, hvorfor gi noen lekser første skoledag? Det kaller jeg dårlig barneoppdragelse.
Jeg la fra meg bøkene. Matt sa han skulle komme i kveld når alle hadde lagt seg. Jeg måtte smile av annsikstutrykket han på skolen idag. Han hadde nok ikke regnet med å få en blowjob på skolen.
Det at jeg kunne kalle ham min, var rart. Jeg pleide egentlig aldri å vise følelser for folk, men jeg likte virkelig Matt. Han var ikke typen som følte han måtte sjekke hvor jeg var, eller ikke stolte på meg. Det virket ihvertfall sånn, han lot meg prate med gjengen min.
"Jeg er hjemme sukkerklumpen" ropte en kjent stemme, Maria. Maria er søskenbarnet mitt. Hun er tjuefem år, men ser litt ut som en attenåring. Det er vel fordi hun hadde tatt en del plastiske opprasjoner. Nesa hennes var større før og leppene hennes hadde hun gjort noe med også.
Jeg gikk ut fra rommet og ga henne en kort klem. Egentlig har jeg aldri likt henne. Både hun og kjæresten vet hvordan det er å leve her, men å bry seg gidder hun ikke. Quill William er navnet på kjæresten hennes. Han er en mærkeklær freak, men det er henne også. De har vel hva man kan kalle god råd.
"Hvordan går det, klumpen?" Spurte hun og satte seg i sofaen. Hun liker seg ikke her, man kunne se det på henne.
"Det går bra med meg, deg da? Noe nytt?" Spurte jeg og prøvde å høres entusiastisk ut. Hun tittet ned på nystelte neglene sine.
"Det går bra med meg og Quill. Han fridde for en stund siden og bryllupet er på lørdag, du kommer" sa hun og møtte blikket mitt. Jeg nikket sakte. Egentlig liker jeg ikke Quill. Han ser på alle jenter som horer, han ser på dem som de er hans eiendel.
"Kan jeg sikkert, mamma kommer nok ikke" sa jeg og tok bena i kors. Maria reiste seg opp og slang på det lange håret hun hadde bleket siden forrige gang jeg så henne.
"Katharina er ikke invitert" sa hun og gikk bort til gangen. Jeg fulgte etter og lente meg inntil veggen.
"Drar du allerede?" Spurte jeg. Hun lo og viste en rad med perfekte tenner.
"Du har fått besøk av Mr.Mathers, jeg vil ikke avbryte" fniste hun. Jeg himlet med øynene. "Ta han med på lørdag" sa hun og gikk ut. Matt stod på trappen meg bilnøklene i hånden og så forvirret på oss.
Maria la en hånd på skulderen hans og ga han 'blikket'. Jeg vedder på at hun kan se alt han tenker på. Det var det hun gjorde med meg da jeg var liten, men det jeg fortalte henne, brydde hun seg ikke noe om. Det er nok en advokat greie.
"Du er invitert i et bryllup på lørdag, ikke drit deg ut" sa hun og gikk til bilen sin. En skinnende rød BMW. Hun spant ut av oppskjørselen som et spøkelse. Det var nesten så hun ikke hadde vært her, det eneste som var igjen etter besøket hennes, var sladdespor i grusen. Hvorfor tenkte jeg på det som det skulle vært en morder?
Sikkert fordi hun drepte gullfisken din når du gikk i tredjeklasse.
"Hun var creepy ass" mumlet Matt og dyttet meg forsiktig inn i stua. Jeg nikket.
"Hun drepte gulltann" mumlet jeg. Matt la meg forsiktig på sofaen og la seg over meg etterpå.
"Hvem var det?" Spurte han og begynte å kysse halsen min forsiktig. Jeg sukket av velbehag.
"Gullfisken jeg hadde i tredjeklasse. Hun drepte den fordi jeg vant en diskusjon over henne" mummlet jeg. Matt lo en kort latter og dro av meg genseren. Jeg himlet med øynene.
"Ikke nå Matt, jeg orker ikke" sa jeg og satte meg opp i sittende stilling. Matt sukket.
"Bitch" sa han og dunket ryggen mot sofaen. Jeg lo og lente hodet mot skulderen hans. Matt tok armene i kryss over brystet.
"Du må respektere mine valg også" sa jeg og la hånden min på låret hans. Hele han stivnet.
"Jeg kommer til å voldta deg for faen" sa han sammenbitt. Jeg lo og kysset han på pannen. Forsiktig reiste jeg meg opp og gikk bort til soverommet mitt og la meg ned på senga.
Det tok sikkert fem minutter før han kom inn på rommet og så på meg med store øyne.
"Send meg til himmelen, lillegutt"
YOU ARE READING
New Home Not Alone
Fanfictioneminemlover98 har laget coveret! Dette er en crossover med hennes 'We Are Family" Matt Bruce Mathers, en av de nye tvillingene til Eminem og Jessica. Prøv å tenke deg Eminem i nyere tid. Der har du Matt. Taylor Caine, en av de som alle har hørt om o...