Kapittel 23 - Fløtt deg'a pussy

41 3 0
                                    

Taylor's *POV*

"Så det du prøver å si er at jeg skal starte en samtale med: Fløtt deg'a pussy og du igjen?" Spurte Angel lattermild. Marshall lo og så på Jessica. Hun lente seg frem og kysset han ømt på munnen. Matt lo og dyttet meg ned i fanget hans så jeg lå med hodet på fanget hans. Jeg fniste. Han strøk meg over håret.

"Dere likte hverandre ikke i det hele tatt i starten?" Spurte Jessica. Jeg nikket og Matt humret.

"Hun var en real bitch" sa Matt og trakk på skuldrene. Jeg satte meg ordentlig opp igjen og tulle slappet han i fjeset. Han tok seg til kinnet sitt. Alle lo.

"Er dette et break-up?" Sa han sjokkert. Jeg visste han spillte, men de andre ble stille. Tilslutt klarte jeg jeg ikke holde meg seriøs lenger, så jeg brøt ut i latter. Matt dro meg inntill seg og jeg lo mot skulderen hans. Jeg kunne høre Jessica, Marshall og Angel puste ut.

"Herregud Matt, du klager på at jeg ikke klarer å holde på en kjæreste" lo Angel. Marshall spratt opp.

"Faen Matt, du sier Jessica og jeg krangler for mye" lo Marshall. Vi lo så tårene rant og magen prøvde å hoppe ut å løpe vekk fra oss.

Jeg gjespet, det samme gjorde Matt. Jessica så mistenksomt på oss. Matt så bedene på henne. Hun himlet med øynene og vinket oss opp trappen. Tredje dør til venstre. Før jeg åpnet døra, smilte jeg stolt til han. Matt himlet med øynene og dyttet meg forsiktig fremover og inn på rommet hans. Igjen gjespet jeg.

Matt kom bort til meg bar meg bort til senga og la meg ned der, jeg var virkelig sliten. Han tok av meg klærne. Jeg la merke til at han nølte, kanskje det var fordi han var redd for å gjøre noe feil. Eller kanskje det var fordi han egentlig ikke ville ha meg på rommet sitt. Jeg prøvde å fortrenge denne tanken, men den bare kom. Kanskje han nølte fordi han ikke elsker meg. Raskt etter at jeg hadde tenkt denne tanken, fikk jeg dårlig samvittighet.

Taylor, han er ikke vandt til å ha en kjæreste som bryr seg, bare vent så vender han seg til det.

"Matt?" Hvisket jeg forsiktig. Jeg ville ikke vekke han hvis han hadde sovnet. Matt snudde seg så vi lå face to face. Han nikket.

Jeg nølte.

"Du blir med meg i bryllupet til Maria på lørdag?" Spurte jeg. Feiging kunne blitt mitt nye navn. Jeg tør jo faen ikke noenting. Matt nikket og kysset meg ømt på pannen.

"Jeg kommer" sa han. "God natt, Caine"

"God natt, Matt"

New Home Not AloneOnde histórias criam vida. Descubra agora