37 -

38 3 0
                                    

Taylor's *POV*

Jeg lå på sengen. Intervjuet var over, men Matt ville snakke med foreldrene privat. Det skjønner jeg egentlig, hvis de virkelig drikker. Det ville jeg også gjort.

Jeg vet vel egentlig at de drikker. Hvorfor jeg vet det, er fordi Jessica ikke sier noe på at jeg sover på rommet til Matt.

"De må ha drukket, pappa er virkelig i Slim Shady modus" sa Matt sint og krabbet opp i sengen.

"De er kanskje i en hard periode, de er nok ikke på fylla i morgen" prøvde jeg å trøste han med. Matt så på meg med et drepende blikk.

"Hva faen er det du tenker med?! Selvfølgelig er de ikke tilbake til normalt i morgen! De dreiv å åpna mer alkohol når jeg prata med dem!" Sa han sint og satte seg opp. Øynene hans lynte.

"Jeg prøver bare å trøste deg Matt" sa jeg rolig. Det siste han trengte nå var at vi begynte å krangle.

"Jeg vil faen ikke ha trøst, jeg vil ha tilbake foreldrene mine!" Skrek han. Nå begynte jeg å bli irritert.

"Sorry for at jeg bryr meg om deg da!" Sa jeg litt høyere enn jeg behøvde. Han gikk ut sv senga.

"Jeg har aldri bett deg om at du bryr deg om meg!" Ropte han og tok et skritt fra senga.

"Men det bryr jeg meg ikke noe om! Jeg elsker deg for faen, da må du nesten regne med at jeg bryr meg om deg!" Ropte jeg og klatret ut av senga.

"Hvordan i helvette kan jeg vite det! For alt jeg vet kan du bare bry deg om pengene mine!" Ropte han skarpt. Jeg så såret på han.

"Hva sa du?" Stemmen min knakk på slutten. At han i det heletatt kunne si det.

"Du hørte godt hva jeg sa. Moren din er ei hore, det kan ligge i genene" sa han. Annsiktet hans ga ikke fra seg en følelse.

"Kaller du meg ei hore?" Hvisket jeg. Tårene mine rant nedover kinnene mine.

"Ja" svarte han kort. Jeg snudde meg rundt og dro meg i håret. Tårene bare rant nedover kinnene mine som fosser.

"Jeg syntes du burde flytte til faren din" sa han. Jeg snudde meg sjokkert rundt.

"Slår du opp med meg?" Spurte jeg. Annsiktet han viste fremdeles ingen følelser.

"Vi er ikke gode for hverandre" sa han. Jeg så opp i taket. Det var som alt bare ble revet i stykker og falt fra hverandre. Alt ble likssom mørkt.

Uten et ord forlot jeg rommet mitt.

Det var bestemt.

Jeg flytter til Thomas.

New Home Not AloneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora