Taylor's *POV*
Alle gikk ut av bilen. For å være ærlig, følte jeg meg ikke velkommen her. Disse menneskene var store, jeg var ingenting.
"Slapp av Caine, bare vær rundt meg så går det bra" mumlet Matt i øret mitt. Igjen var ilingene på plass. Hvorfor gjør han dette mot meg?
"Kan ikke dere bare gifte dere?" Spurte Angel. Som vanlig bare faket jeg en latter. Jeg må si at det å skjule følelser er noe jeg er blitt god på. Jessica så på meg og jeg smilte til henne.
"Vi gifter oss når du klarer å holde på en kjæreste" sa Matt truende. Dette fikk alle til å bli stille. Angel ga Matt et seirende smil.
"Deal" sa hun og rakte frem hånden til til Matt, han tok den og begge så ondt på hverandre. Plutselig brøt Marshall ut i latter. Alle så på han.
"Hva er morsomt?" Spurte Jessica. Han latet som han tørket en tåre.
"Måtte bare bryte den kleine stillheten" sa han lett og gikk inn i huset med Jessicas hånd i sin. Angel gikk bak dem, så kom Matt og meg. Like før vi gikk inn, puttet Matt hånden sin i baklommen min og lot den ligge der. Jeg så opp og da han så at jeg så på han, blunket han bare til meg. Hva faen er det han tenker på?
-_-_-_-_-
Matt hadde vært borte i flere timer. Helt forsvunnet. Jeg hadde bare sittet i dette hjørne og ventet på at han skulle dukke opp.
I mellomtiden hadde jeg hilst på noen kjendiser faktisk. Rihanna, Lil Wayne, Jaden Smith og Dr.Dre.
Rihanna og jeg hadde prøvd å rappe den raske delen på rap god, men ingen fikk det helt til. Så det endte med at vi sang Stay. Jeg har aldri vært noe flink til å synge, men hun lo heldigvis ikke.
Det som sjokkerte meg var det at alle var som andre. Ingen virket som totale idioter. De var akkuratt som meg, så normal som det går ann å bli.
Plutselig pirket noen meg i skulderen. Jeg snudde meg rundt og så rett på en svaiende Matt.
"Taxien er utenfor, pappa sa jeg måtte hjem" sa han og holdt på å falle, men jeg tok han imot. Matt var definitivt for full til å dra hjem alene.
Jeg støttet han bortover gangen og ut til taxien. Taxisjåføren begynte å kjøre med en gang. Matt hadde lagt hodet i fanget mitt og jeg lekte litt med det krøllete håret hans. Hele han var perfekt. Alt ved han. Hvorfor måtte jeg falle for akkuratt Matt? Kunne jeg ikke heller falle for Dani eller noe sånt, det hadde vært lettere. Matt virker som fyren som skjuler følelsene sine for andre, han virker som han ikke tør å vise dem til seg selv heller.
Da taxien stoppet, hjalp jeg han opp og inn på sengen hans. Det sjokkerte meg at jeg husket hvilken dør det var.
Denne delen kan inneholde seksuelle scener!
(Er ikke noe flink til dette merket jeg)Plutselig kjente jeg noen kyss i nakken og noen grep meg om brystet, Matt. Skulle ønske han ikke var full nå. Kanskje jeg kunne utnytte det. Unnskyld for det jeg kommer til å gjøre nå.
Forsiktig snudde jeg meg rundt og kysset han på munnen. Følelsene som har svirret rundt i kroppen min, slapp seg plutselig fri. Leppene hans gikk i takt med mine. Det som var litt trist var at han ikke visste at det var meg han kysset.
Han løftet meg opp på hoftene sine og la meg ned på senga, uten å bryte kyssene. Sakte begynnte han å kle av meg hettejakka og singeleten. Da han hadde fått av meg det, tok jeg av klærne på hans overkropp. For å være ærlig, begynte jeg å bli nervøs. Dette var min første gang, han var erfaren.
Han lot hendene sine finne bukseknappen min, og åpnet den. Nå lå jeg i bare undertøy. Matt kjønte nok det selv også, for han var fort av med buksen sin.
Kyssene vi delte ble dypere og tungene våre berørte hverandre stadig oftere. Hendene hans skled langs formene mine, men stoppet på brystene. Fingrene hans hektet av bh-en. Med et sultent glis begynte han å kysse dem. Jeg stønnet. Det fikk han til å reagere raskt. Uten at jeg helt kjønte hva som hadde skjedd, var vi begge uten en fille. Rest in peace virginity.
-_-_-
Matt sov. Raskt fant jeg frem klærne mine og dro dem på meg. Jeg var øm. Han var stor. Jesus Christ.
Forsiktig plukket jeg opp en t-skjorte fra gulvet og luktet på den. Matt. Jeg tar å kjøper en helt ny en til han i bursdagsgave, han vil nok ikke merke at denne er borte engang.
Jeg lyttet, ingen hjemme. Forsiktig gikk jeg bort til sengen og kysset Matt på hodet før jeg gikk ut av rommet hans.
Jeg småløp nedover trappa og håpet på å ikke snuble i noe. Akkuratt i det jeg hadde kommet meg bort til gangen pirket noen meg i skulderen. Først trodde jeg det var Matt, men det var Marshall. Jeg pustet lettet ut.
"Jeg trod-" Marshall avbrøt meg.
"Du er ikke velkommen her igjen. Jeg trodde jeg kunne stole på deg, men du har vært å stjålet penger! Hva faen er galt med deg?" Sa Marshall sammenbitt. Jeg så uforståelig på han.
"Hva faen prater du om?" Spurte jeg sint. Jessica kom og tok tak i armen hans og så skuffet på meg.
"Du har stjålet penger av oss for faen" sa Marshall igjen. Denne gangen så Jessica i bakken.
"Hvorfor i helvette skal jeg stjæle penger fra dere" sa jeg. Marshall lo en falsk, men litt skummel latter.
"Mora di sa selv at dere trenger penger" sa han og tok armene i kryss.
"Jeg har aldri stjålet noenting fra dere" sa jeg rolig. Jessica så opp på meg, men jeg skulle ikke bli svak. Det er ikke dånn jeg er. Jeg er følelsesløs.
"Bevis det" sa Marshall med et glis.
"Pengene må ha blitt stjålet mens dere ikke var der, og den eneste gangen jeg har vært her mens dere ikke var her, var mens jeg og Matt gjorde DET" sa jeg lett og tok armene i kryss.
"Vi gjorde hva!" Ropte Matt. Shit.
DU LIEST GERADE
New Home Not Alone
Fanfictioneminemlover98 har laget coveret! Dette er en crossover med hennes 'We Are Family" Matt Bruce Mathers, en av de nye tvillingene til Eminem og Jessica. Prøv å tenke deg Eminem i nyere tid. Der har du Matt. Taylor Caine, en av de som alle har hørt om o...