Taylor's *POV*
Matty og jeg gikk opp på rommet hans mens de andre var ned på studioet. Med en gang vi var inne på rommet, kastet han seg ned i sengen sin. Jeg lo og la meg forsiktig over han.
"Marshall er en god rapper" mumlet jeg og kysset han på skulder. "Rapper du også?" Spurte jeg. Matt lo og snudde oss så han lå over meg.
"Vil du høre?" Spurte han og reiste seg opp. Jeg smilte og nikket. Han dro både seg selv og meg opp av senga. Jeg fniste da han dro mrg helt inntil seg.
"Da må du synge til meg først" mumlet han og kysset meg mykt på meg på leppene. Jeg lo og ristet på hodet.
"Jeg suger" mumlet jeg. Matt lo og tok tak i rompa mi.
"Ikke bland blowjob og synging, det blir ikke jævlig bra" lo han. Jeg himlet med øynene.
"Jævla pervo" lo jeg. Han trakk på skuldrene og smilte til meg.
"Hva kan jeg si, Slim Shady er faren min" lo han. Jeg så forvirret på han.
"Er ikke Marshall faren din?" Spurte jeg. Dette fikk Matt til å bryte ut i en kort latterkrampe.
"Slim Shady er pappa sitt alter ego, de er den samme personen" lo han og kysset meg på pannen. Igjen mimlet jeg med øynene.
"Sorry da, jeg er ikke sånn. Er det Stan det kalles?" Spurte jeg flaut. Han lo en kort latter.
"Wow, måtte moren din stave det for deg?" Spurte han, men man kunne se at han angret fort.
"Sorry, jeg ten--" jeg avbrøt han med et kyss. Han virket sjokkert. Jeg kysset han hardere og det samme gjorde han tilbake. Matt dro av meg genseren min og kysset meg dypere. Tungene våre lekte, eller sloss var nok mer riktig å si. Han begynte å kysse meg nedover halsen og jeg la hodet bakover for at han skulle få bedre plass. Når han traff det ømme punktet mitt, stønnet jeg lavt.
Plutselig ble soveromsdøra hans åpnet og inn kom Jessica. Hun så sjokkert ut. Uten å si et ord, satte hun seg på sengen til Matt. Han rakte meg en av hettegenserne han hadde på gulvet og jeg dro den på. Vi satte oss stille vedsidenav henne. Hun snudde hodet sitt mot Matt.
"Bruker du henne bare, eller har du virkelig følelser for henne?" Dpurte hun. Til mitt store sjokk, hørtes hun ikke sur eller skuffet ut, bare nysgjerrig.
"Jeg bruker henne ikke bare mamma, jeg er ikke den personen" sa han. Matt så i bakken. Jessica snudde seg mot meg.
"Bruker du han?" Spurte hun stille, som hun var redd for svaret. Jeg ristet på hodet.
"Jeg ser kanskje ut som mamma, men jeg oppfører meg ikke som henne" sa jeg. Jessica sukket, men slapp ikke blikket mitt.
"Er du klar for et forhold med Matt? Han er eldre enn deg og du er fremdeles ung" Hun la hånden sin på kneet mitt. Jeg nikket og smilte til Matt.
"Når du sier det, Matt sikker på at du ikke er pedofil?" Spurte jeg. Han så på meg.
"Jeg kan leve med å være pedofil, hvis det betyr at du ikke drar fra meg" mumlet han. Det var definitivt noe av det nydeligste han har sagt til meg. Jeg vet han sliter med å stole på folk og prate om følelser, det der var utenfor hans komfårsone.
"Tørk tårene blondi" mumlet han med en tullete romantisk stemme. Jessica og jeg tørket tårene. Hun reiste seg opp og så på oss, alvolig.
"Anger har lik bh så deg" sa hun alvolig. Både Matt og jeg brøt ut i latterkrampe.
"Faen Jessica, jeg trodde du skulle kjefte eller noe" lo jeg. Hun slapp ut en liten latter.
"Det er alvolig, når du begynner å overnatte og jeg må vaske klærne dine, hvet jeg ikke hvem som er hvem sine" tullet hun. Matt reiste seg opp og ga moren sin en klem.
"Er det for å få meg til å la dere være ifred?" Spurte hun.
"Det er for at du skal vite at jeg er glad i deg"
VOUS LISEZ
New Home Not Alone
Fanfictioneminemlover98 har laget coveret! Dette er en crossover med hennes 'We Are Family" Matt Bruce Mathers, en av de nye tvillingene til Eminem og Jessica. Prøv å tenke deg Eminem i nyere tid. Der har du Matt. Taylor Caine, en av de som alle har hørt om o...