Kapittel 22 - Have you seen her ass?

50 4 0
                                    

"Hva faen har skjedd med deg?" Nesten ropte Matt. Jeg smilte beroliggende til han og kysset han på munnen.

"Ingenting" sa jeg og så han inn i øynene. Marshall kom trampende inn.

"Matt, blir du med å drepe Katharina?" Spurte han. Marshall sitt sinne går ikke over så fort gitt.

"Hvorfor?" Spurte han og hevde øyenbryna. Marshall pekte på meg.

"Han slo henne for faen, man slår faen ikke barna sine" sa han sammenbitt og sint. Han var definitivt den skumleste personen jeg har sett. Nei, det var læreren min gjennom hele barneskolen. Han så ut som julenissen med piercinger og tattoveringer og arr.

"Slo hun deg?" Ropte plutselig Jessica. Jeg sukket og himlet med øynene. Matt tok tak i meg bakfra og klemte meg.

"Slapp av, hu slår som ei kjærring" lo jeg. Dette fikk alle til å bli stille i et par sekunder før alle brøt ut i latterkrampe.

Jessica ble plutselig alvolig.

"Hva med tingene dine?" Spurte hun og lente seg inntil Marshall. Han tok armen rundt skulderen hennes og hvisket henne noe i øret. Hun brøt opp i et smil.

"Vi skal på shopping!" Ropte hun av glede. Jeg ristet på hodet.

"Dere kan ikke bruke penger på meg, jeg får dårlig samvittighet" mumlet jeg. Marshall gikk et skritt mot meg.

"Bitch, say what? Vi driter vel i om du får dårlig samvittighet, du for faen ikke lov til å gå naken rundt her" han fortsatte lavere. "Selv om Matty hadde elsket det" sa Marshall og møtte utfordrene blikket til sønnen.

"Du kommer også til å like det, have you seen her ass?" Sa han dønn serriøst. Jeg så opp på han.

"Det deler du med faren din?" Spurte jeg og tok armene i kryss. Han trakk på skuldrene.

"Han går rundt å skryter av mamma sine pupper, så hvorfor ikke?" Sa han lett og trakk på skuldrene. Jessica så på Marshall. Han tok hendene i været.

"Du må innrømme at de er jævla fine" sa han Jessica himlet med øynene og så på Matt.

"Gå å vis Taylor rommet sitt" sa hun og pekte opp trappene. Matt ble stående.

"Du vet jeg er glad i dere, right?" Sa han og så bedene på foreldrene sine. Jessica ristet på hodet.

"Ikke dere to på samme rom" sa hun strengt. Matt så på faren sin.

"Du vet hvordan det er å være horny as fuck, plis'a?" Spurte han. Marshall så ut til å tenke over det han vendte blikket sitt mot Jessica.

"La dem. Du husker hvordan vi var, vi klarte ikke engang å være i samme rom uten å være nær hverandre. De ligner skremmende mye på oss" sa Marshall. Jessica slo ut med armene med et sukk.

"Jeg vil ikke bli bestemor så tidligt" sa hun. Matt fortsatte å se bedende på henne til hun igjen sukket.

"Bare...*stønn* Ikke gi meg barnebarn enda" sa hun. Matt hoppet unna meg og kysset henne i pannen og ga faren sin en klem.

"Dere er best ass" ropte han og dro meg opp trappene. Matt dyttet meg inn på rommet sitt, men istedenfor å kysse meg, ga han meg en klem. Vi stod sånn en stund, uten å si noe til hverandre.

"Jeg er trøtt Matt" mumlet jeg. For å poengtere det jeg nettop hadde sagt, gjespet jeg.

"En rask en?" Mumlet han bedende. Jeg lo og dyttet han bakover til han fallt ned på sengen. Uten et ord, dro jeg av han genseren og strøk han forsiktig over magen. Jeg kneppet opp buksene hans og dro dem ned til knærne hans. Akkuratt i det jeg skulle dra av ham boxeren, stoppet han meg.

"Jeg er så jævelig glad for at du valgte meg" mumlet han og strøk hånden sin over kinnet mitt. Jeg lo og holdt den der.

"Du hadde ikke hatt noe valg uansett, og nå er du stuck med meg" lo jeg. Han lo en kort latter selv. Forsiktig dro jeg av ham boxeren og putten ham i munnen...

New Home Not AloneWhere stories live. Discover now