Kapittel 24 - Avhør, film og prat

37 3 0
                                    

Taylor's *POV*

"Taylor, Taylor, TAYLOR!" Ropte Matt. Jeg lagde en rar gryntene lyd og la meg på andre siden. Matt lo og snudde meg rundt igjen.

"Vi skal på avhør i dag" hvisket Matt i øret mitt. Jeg sukket.

"Jeg vil ikke" sutret jeg og møtte blikket hans. Han lo og dro av meg dyna.

"Kom igjen bitch, ellers kaster jeg vann på deg" sa han og lo. Jeg stønnet høyt og reiste meg opp i sengen.

"Klarer du ikke kalle meg noe annet en bitch?" Spurte jeg og gikk ut av senga. Han så ut til å tenke seg om, men ristet fort på hodet.

"Du er bitchen min, enten du liker det eller ikke" sa han og gikk til meg og la armene sine rundt hoftene mine. Jeg himlet med øynene og sank inn mot brystet hans.

Hvem hadde trodd jeg skulle forelske meg? Ikke jeg hvertfall. Haha! Uansett, det er rart å tenke på at gutten som holder rundt meg nå, er min. Selvfølgelig forvebter jeg ikke at han skal kalle meg "jenta mi" eller "snuppa mi" det er virkelig ikke sånn han er, men det er enten "bitchen min" eller "hora mi" det er jo fantastisk. Alle drømmer jo om å bli kallt det. Merk sarkasmen.

"Jeg må kle på meg" mumlet jeg. Matt lo og presset meg hardere mot seg.

"En rask runde?" Spurte han og lot hendene sine finne rompa mi. Jeg ristet på hodet og dyttet meg ut av grepet hans.

"Jeg må ta meg en dusj" mumlet jeg. Matt tok tak i haken min og løftet den opp.

"Sa jeg noe galt?" Spurte han og lot hånden falle. Jeg kysset han raskt og ristet på hodet. Han så ikke overbevisst ut, men lot det gå.

---------------

"Forklar alt du har å forklare om saken" sa politimannen med nesa nedi en blokk. De andre hadde allerede vært inne og forklart saken. Jeg ble sent inn sist.

"Jeg er sammen med Matt" startet jeg. "Siden mamma alltid er full eller høy, bodde jeg hos dem. Da mamma kom på døra dems ropte hun at jeg ikke fikk lov til å bo hos henne noe mer fordi hun liker Marshall. Så Marshall kjørte meg bort til henne og vi begynnte å krangle så hun slo meg" jeg knyttet nevene under bordet.

"Da vi kom hit, slo hun meg igjen for å svare henne, mer er det ikke å forklare" sa jeg sint. Bare å tenke på henne, ble jeg sint. Hun fortjener alt vondt.

"Faren din?" Spurte politimannen, som jeg ikke husker hva heter.

"Jeg kjenner han ikke, har aldri møtt han" sa jeg hardt. Politimannen skrev det ogdå ned i blokka si.

"Du kan gå, dere får svar på om hun blir i fengsel i morgen" sa han tomt og pekte på døra. Jeg nikket og gikk for å møte resten av folka.

----------------

"Noen andre enn meg som er sulten?" Spurte Matt. Alle lo.

"Du er alltid sulten" sa Jessica og låste opp døra til huset. Matt så på Jessica med et bedene blikk.

"Kan paps stikke bort på taco-bell? Jeg må prate med han om noe" spurte han. Jeg prøvde å møte blikket, men det virket som han ignorerte det.

"Ja, jeg må prate med Taylor uansett" sa Jessica. Jeg så etter Marshall og Matt da de løp bort til den nye bilen til Matt.

---------------

"Din tosk Jacob er mye snillere en Edward" ropte jeg mot tv-en. Jessica lo og skrek hvor dum Bella var. Vi så på twilight. Vi hadde kommet til film nr to. Jeg skjønte meg virkelig ikke på Bella. Her hadde hun to gutter, men hun valgte den gutten som valgte å dra fra henne fordi han var noe han ikke ville være.

"Nok film for i dag, jeg er sliten" gjespet Jessica og strakk på armene. Jeg reiste meg opp og møtte blikket til Jessica.

"Hvor er Matt?" Spurte jeg. Hun pekte opp trappen.

"På rommet sitt, i dag sover dere på hvert deres rom" lo hun. Jeg lo med og løp opp trappene og inn på rommet hans. Matt satt i sengen med mobilen i hendene.

"Hei" sa jeg. Matt så opp på mobilen og klappet på plassen vedsidenav seg. Jeg satte meg der og så spørrende på han. Det tok en liten stund før han sa:

"Jeg er ikke noe flink med kjærester og sånt, men jeg prøver å lære. Du tenker vel at jeg er en komplett idiot og at jeg ikke viser respekt for deg og sånt, men jeg er virkelig glad i deg og jeg prøver. Det jeg prøver å si er at du fortjener det beste" mumlet han og la hodet i hendene sine.

"Jeg fortjener ikke noe bedre enn det det jeg allerede har, fordi du er best" sa jeg og la hånden min på ryggen hans. Matt sukket og ristet på hodet.

"Jeg har feil" mumlet han.

"De mest perfekte guttene har feil" sa jeg. Han ristet på hodet.

"Du vet at jeg elsker deg, ikke sant?" Sa han og møtte blikket mitt. Jeg smilte til han.

"Jeg elsker deg også"

New Home Not AloneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora