SR-8-

176 5 0
                                    

"Selen hanım Selen hanım kalkarmısınız ?"

Başım çatlıyordu. Dün içkileri devirirken hiç böyle değildi. Sahi dün gece nolmuştu? Neden burada yatıyordum? Gözlerimi açtım.

"Günaydın Selen hanım beni Anıl bey gönderdi. Sizleri yanına çağırıyorlar"

"Geliyorum" dedim ve doğruca banyoya gittim. Çok kötüydüm. Hemen siyah tayt gri airbra ve airmax giydim. Ve otelin salonuna doğru yürümeye başladım. Anıl masanın başında telefonuyla uğraşıyordu. Üzerinde hiçbişey yoktu. Altında sadece sarı şort vardı. Saçları ve şortu ıslaktı. Havuzdan yeni çıkmış olmalıydı.

"Günaydın Yeşim nerde ?"

"Sanada Günaydın Yeşim şuanda lavoboda Selen"

Başımı salladım benimle ne konuşucak merak etmeye başlamıştım.

"Selen Berk hakkında.."

"Bak eğer suçlama yapacaksan yada ondan uzak dur diyeceksen şimdiden işim olmaz"

"Hayır sadece dün çok iyi bi gece geçirdiğini gördüm"

"Ee ?"

"Eesi Berk'i mutlu etmeye devam et cankam"

Yanağımdan küçük bi makas aldı. Gülümsedi ve havuza girdi.
Ben Berk'i mutlu etmek zorundamıydım benimde kendi hayatım vardı. Hem ne diye mutlu edicektimki. Ayağıma sürtünen kediye göz ucuyla baktım. Sonra kucağıma alıp kapıya götürmeye başladım. Yazık sokak kedisi olduğu her halinden belliydi elime birde küçük bi kap alıp süt doldurdum.
Sonra kapıya bıraktım tam kalkıcaktım ki Berk'e çarptım o şiddetle havuza düşüyodum Berk tutup belimden çekti. Ve burnum burnuna çarptı. Hemen geri çekildim nefesimi düzene soktuktan sonra çemkirdim.

"Düşüyodum be ne dikiliyon
önümde !"

"Canım benim bak salak Selen'cim bak eğer ben olmasaydım havuzu boyluyodun teşekkür edeceğine gelmiş bağırıyosun"

"Ben istediğimi yaparım tamammı" diyip cool bi çıkış yapıcakken bikinimin üzerine giydiğim kırmızı uzun elbisem izin vermedi. Ayağıma takıldı ve düştüm popo üstü. Berk kahkaha atarken dil çıkardım. Tam o sırada gürültümüze Anıl geldi beni yerde görünce elimden tuttu ve kaldırdı.

"İyimisin ?"

Kafa salladım Berk hızlıca yanımdan geçip gitti. Kocaman gülümsedim ve salıncakta sallanmaya gittim az sonra yanıma Berk oturdu.

"Hayırdır sosyete gülü Anıl yokmu yanında ?"

"Berk yanımda Anıl'ın olmasını gerektiren bişey yok biz Anıl'la 15 gündür kankayız onlar Yeşim'le 2 gündür çıkıyo 8 gündür birbirlerine aşık. Seni 15 gündür tanıyorum şimdiden gelmiş hayatıma burnunu sokuyosun."

"Hadi kalk bisiklet sürmeye gidicez."

"Ne ?"

"Sağırmısın kızım bisiklet sürücez işte."

"Sürmek istemiyorum" diye inat ederken kolumdan çekiştirip bisikletlere doğru götürmeye başladı. İki bisikletin yanına geldik siyah olanına Berk bindi. Kırmızı olanın üstünde beyaz kurdela vardı. "Oha bu benimmi" diye çığlık attıktan sonra Berk'in onayını aldım ve bisikletin üstüne bindim. Berk nereye giderse bende peşinden gidiyodum. En sonunda Berk ormanlık bi alanda durdu. Bende indim. Birazcık soluklanmak için oturduğu çimenlere bende sırt üstü uzandım. Sonra bisiklete binip Berk'i beklemeye başladım. Berk elinde telefon karşıma geçip fotoğrafımı çekti Allah'tan poz verebilmiştim şuanda çok mutluydum fotoğrafın hesabını sonra soracaktım.(Medyada Selen'in fotoğrafı var) Berk'le otele geldik. Yeşim uyanmıştı Anıl'la birlikte güneşleniyolardı. Ben Berk'e teşekkür edip yukarı çıktım. Yatağa yattım. Bugün çok süper bigün geçirmiştim. Beni mutlu ediyodu. Ama hala sevmiyodu sinirde ediyodu ama çok tatlı bi ayıcıktı o. Herşeye rağmen sevicektim onu. Sıkılmıştım otel odasında,cama gidip bizimkileri izlemeye başladım Yeşim dergi okuyodu. Anıl spor salonundaydı. Berk ise mini barda büyük göğüslü esmer kızla fingirdeşiyordu. Hemen aşağı indim. Yeşim el salladı ama bakmadım Anıl'a çarptım durmadım Gözüm hiçbişeyi görmüyodu. Tam mini bara gelmiştim ki kendimi dikizledim hızlı hızlı gitsem nolucaktıki? sonuçta Berk'in neyiydim ben. Yinede geldim mini bara onlara bakmadan barmenden kahve istedim. Kahveyi alıp giderkende Berk'e omuz attım. Şezlonga uzandım telefonum titredi.
"Hatunum"
"Alo annecim"

Sabah RüzgârıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin