SR-7-

153 4 0
                                    

Berk'in nefesini artık dudaklarımda hissediyordum. Beni öpücekti çok yaklaşmıştı. Heyecanlımıydım elbette. Berk birazdaha eğildi. Tam öpücekken yere bıraktı beni.
"Ihıhm" boğazını temizledi ve bana döndü.

"Az kaldı konserin bitmesine gitsekmi artık eve ?"

Kafamı salladım ve arabaya doğru yürümeye başladık.
Eve geldiğimizde kapıyı açtı daha doğrusu düğmesine bastı nerde onda öyle romantiklik. Bana hiç bakmıyordu herzamanki gibi yine benden kaçıcaktı.

"Böyle yapma ?"

"Nasıl yapmıyım Selen?"

"Uzaklaştırma kendini benden ben sana bişey yapmıyorum zarar vermem bundan emin olabilirsin"

Kahkaha patlattı. Gözlerinden yaş gelinceye kadar gülüyordu. Komik bişey dememiştim üstelik.

"Ben sana zarar veririm sen değil. Ama korkma kardeşim kankanla bukadar mutluyken ve sürekli buluşurken uzak olmayacağız birbirimizden arkadaş gibi takılacağız."

"Arkadaşız zaten başka ne olucazki" diye homurdandım. Duymuş olacakki dudaklarını büzdü hafifçe. İyi geceler diledim arabadan çıkarken kolumdan tuttu. Heyecanla geri dönerken "kıyafetlerini unutmuşsun" dedi. Tabikide başka bişey söyleyecek sandım. Malım çünkü ben. Hızla kapıyı çarptım eve çıktım. Annem kapıda bekliyodu.

"Oo iyigeceler sultanım

"Selen annem Yeşim'ler teyzesine gitmedimi ?"

Ah tabi yaa bide o vardı izin koparmak için Yeşim'le gideceğimizi söylemiştim. Ama süperzeka ben yine bi bahane bulmuştum.

"Üstüme bak anne alışverişe çıktım konsere gitmedim vazgeçtim zaten konserden."

Annem şüpheyle beni süzdükten sonra içeri geçti bende derin bi nefes alıp odama çıktım. Ve uykunun o narin kollarına kendimi bıraktım...

"Selen kanka kalk sana çok önemli bişey diycem"

Yeşim'in sesiyle uyandım. Zaten kabus gördüğüm için çok iyi uyuyamamıştım.

"Günaydın"

"Hayret oha bu bi mucize neyse Günaydın"

Yeşim dertli görünüyordu kolumu omzuna atıp biraz toparlandım

"Anlat bakalım neyin var"

"Şimdi Anıl'a aşığım biliyorum ve hissediyorum oda beni seviyo ama eğer sevgili olursak belki bu aşk sönebilir diye korkuyorum."

Kafam karışmıştı. Anıl'la sevgili olmakmı? Anıl çıkma teklifi mi etmişti ?

"Kanka Anıl sana çıkma teklifi mi etti?"

"Evet ama..."

"Oha bu çok iyi bi haber bence kabul et direk kabul et
beklemeden kabul et kanka süper yaa"

Diye cırladığımda Yeşim tuhaf tuhaf yüzüme bakıyordu. Hemen number one turk açıp Yeşim'i dansa kaldırdım.

Sen misin ilacım nananan ben kalbinde bi kiracı (Aydilge-Senmisin ilacım)
İkimizde deliler gibi dans ettikten sonra kahkaha atarak oturduk şimdi asıl problem
Anıl'ın akşam Yeşim'e özel bi parti vericek olmasıydı. Bunun içinde elbise gerekirdi. Bu yüzden alışverişe çıkmamız lazımdı...
Yeşim'e aldığımız elbiseyi çok beğenmiştim. Beyaz üstü yapışık altı kabarık bi elbiseydi sırtı beline kadar açıktı ve kalın Askıları vardı. Altınada beyaz platform bi ayakkabı gitmişti. O herzamanki meşhur kırmızı rujuda sürmeyi ihmal etmemişti. Prensesler gibiydi. Onu hazırlarken Berk'le bizim partimizi hayal etmiştim değişik bi parti olabilirdi hem öküzce hem Berkçe ama olmuyodu. Kapı çalmıştı sanırım Anıl gelmişti. Kapıyı açmaya ben gittim. Berk ve Anıl gelmişti.İkiside kapıya yaslanmış sırıtıyorlardı. E çok normaldi üzerimde hello kity'li bi pijama vardı. Saçlarımda örülüydü ama pek örülüye benzemiyordu. Kısacası berbattım. Arkamdan Yeşim geldi. İki gözde ona döndü. Berk'te Yeşim'e bakıyordu. İlk defa arkadaşımı kıskanmıştım. Hemen hızla odama geçtim. Kapının kapanma sesiyle yastığı aldığım gibi kendimi boğmaya çalışırken biri popoma vurdu

Sabah RüzgârıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin