Bölüm Şarkısı:Nükleer Başlıklı Kız=Eğer İstersen
İkimizde şuanda koltukta oturuyoduk. Annemde karşımızda gardiyan gibi dolanıyodu. Ama sonunda bi çözüm yolu bulmuştum."Sana inanmıyorum anne"
"Asıl ben sana inanmıyorum. Ay bunlarıdamı görücektim"
"Bencede ya benim nasıl böyle bişey yaptığımı düşünürsün"
"Kızım sizi yatakta yakaladım"
Aklımda bişey vardı.
"Evet anne ama Berk üvey çocuk ve ailesi ona kötü davranıyo sokağa atmışlar."
"Bu hiç bişeyi değiştirmez"
Berk gözlerine usulca parmak soktu. Sonra anneme baktı.
"Benim annem.. Öldü. Benim kimsem yok. Babam arada sırada geliyo size sığındım kötü bi niyetim yoktu affedin"
Annem ilk önce yüzümüze tuhaf tuhaf baktı. Sonra sıkıntıya ofladı.
"Aman Berk çocuğum ben öyle görünce şey sandım. Allah rahmet eylesin. Gel bi sarılalım"
Derin bi oh çekerken Berk suratıma baktı. Sonra ayağa kalkıp anneme sarıldı. Daha doğrusu annem Berk sarılmadan onda vantuz gibi yapıştı.
"Üzülme çocuğum ben senin annen olurum"
Annemin duygusallığı sayesinde bu meseleyi çözmüştüm.
"Peki ozaman"
Kıkırdarken Berk annemden ayrıldı.
"Gerçekten darıldım ama nasıl dersiniz namus gitti diye. Ben öyle bi insan değilim"
Annem özür dilercesine gülümseyip ellerini havaya kaldırdı.
"Ozaman bi kahvaltı hazırlıyım size hemen geliyorum"
Annem mutfağa geçtiğinde Berk'te yanıma oturdu.
"Selen senin şu uzmanlaşmış yalan söyleme şeklinle bundanda kurtulduk."
"Rica ederim"
Sırıttı. Sonra koltuğa sırt üstü uzandı ellerinide başının altına koydu ne düşündüğünü merak ediyodum doğrusu.
Berk'in annesinin olmayışının bir yalan olmasını diledim. Anneme anne derdi. Ama keşke gerçek olsaydı.
"Kızım daldın yine düşüncelere"
Yapmacık bi şekilde gülümsedim.
"Yine noldu lan."
"Herkesin sırları vardır"
Kafa salladı. Israr etse anlatıcaktım ama nerde onda o potansiyel.
"Çocuklar kahvaltı hazır"
Annemin sesiyle koltukta yatan kas yığınına döndüm. Ne biçim bi tatlılıktı bu. Resmen çocukta Francisco tipi vardı. Herkes çift yaratılmıştı.
"Eğer gözlerinle becermeyi bırakırsan ayağa kalkıcam. Aksi taktirde şuanda çok şirin gözüküyosun ve *sırıttı* buda sana yapabiliceğim işkenceleri tetikliyo"
Gözlerimi şaşkınca açıp. Kusma sesi çıkardım. Bu halime sırıttı.
"E hadi ama çocuklar"
Kolunu omzuma attı. Yüzüne şaşkınca bakarken hiç bişey demedi banada bakmadı. Bende elimi beline attım ve mutfağa girdik.
"Oha anne kıtlıkmı vardı Berk gelene kadar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabah Rüzgârı
Teen FictionHani Sabah Rüzgârları vardır. Hissettiğimizde ürpeririz. İçimiz titrer. işte bizim aşkımız böyle bir aşktı. En çok içimi onun sesi titretirdi en çok onun kokusu...