Bölüm şarkısı=Yusuf Güney:Ördü Kader Ağlarını
"Asıl amacın Berk'i ayartmaktı noldu şimdide sevgilimemi sıra geldi!!"Berk Yeşim'in önünde durmuştu. Anıl ise Yeşim'e nefretle bakıyodu hemen solumdaydı ve elindeki plastik bardağa evrim geçirtiyodu. En sonunda sesim çıktı.
"Ben kimseyi ayartmadım senin gibi biri değilim sevgilimin önünde hiçbi erkekle fingirdeşmedim. Hiçbi erkek yüzünden 18 yıllık arkadaşımı satmadım. Ben seni gerçek sevdim ben Anıl gibi bi dost kazandım gerçek dost. Berk benim sadece arkadaşım.ben kimseyi ayartmaya çalışmadım Yeşim."
Yeşim kahkaha patlattı.
"Tabi canım sendeki bu çirkinlik varken bide sevgilin için buralarımı terk edicektin."
Başım zonkluyodu. Kulaklarım başka boyuta geçmiş step dans yapıyodu. Berk bi eliyle Yeşimi ittirirken söze karıştı.
"Bana bak Selenle düzgün konuş kardeşimin eski sevgilisymişsin yok selenin kankasıymışsın sikimde olmaz. Kes sesini ben seni zorla çıkarmadan defol git evimizden."
"Öylemi Berk. Hani kardeşin herşeyindi. Sinir krizi geçirdiği için Selen'i aradın ona bişey olmasını istemiyodun.Bana pek öyle gelmedi dün lunaparktayken. Yada Anıl kızıl sürtükle basıldığında. Hiç hastalıklı haliniz yoktu?"
Kafam gidip gelmeye başlarken ayağa kalktım.
"Yeşim. Sen nezamandır burdaydın?"
"Gitmedim. Burakla kalıyoduk. Size herşeyi anlatmak için geldim ama sevgilimi başka kızla gördüm kardeşlerimi eğlenirken bende bana ihtiyaç yoktur dedim."
Anıl şimdi benim gibi koltuğa çökmüş ellerini başının arasına almıştı. Ağzından küçücük bir cümle döküldü.
"Senden iğreniyorum siktir git."
Yeşim bir bana bir Anıl'a baktı hızla kapıyı çarptı ve gitti.
Yeşimle kavga etmiştik ama umrumda değildi. Şuanda onu umursamayacak kadar iyiydim."Aman hepiniz tarlası yanmış kürt gibisiniz sakinleşin biraz Anıl yavrum Yeşim'i tanıyosam birazcık bizden özür diler."
Berk şaşkınca bana baktı ve elini omzuma koydu.
"Şok geçiriyosunmu sen?"
"Bim geçiriyorum zaaa."
Berk gözlerini devirdi.
"Tamam hastanın durumu stabil"
Kıkırdadık. Ben Anıl'ın yanına oturdum.
"Şist ama yakışıklı kuyin böyle yapmasana."
Anıl gözlerimin içine baktı ve beni gıdıklamaya başladı. Anıl'ın hislerini biliyodum benimkileride buyüzden yanlış anlaşılcak bişey olmadığı halde Berk yukarı çıkıp kapıyı sertçe çekti. Anıl gıdıklamayı kesti ve yüzüme baktı.
"Bence Berk sana karşı boş değil"
Güldüm daha doğrusu anırdım.
"Berk'mi boş değil? Yavrum biz sadece arkadaşız"
Anıl kafasını kaşıdı inanmadığı belliydi ama üstelemedi.
"Şey bu gece sizde kalabilirmiyiz Semir ve ben"
"Lafımı olur prenses tabiki kalın"
Bu lafa karşılık Anıl'a gülümsedim ve mesajlara girip mesaj attım
✉✉
Kime:S-emir Kulu
"Atla gel beybi bugün Berklerde kalcaz -Ablan Queen."
Kimden:S-emir Kulu
"Bakarız soytarı -Abin Brad Pitt"
Gözlerimi devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabah Rüzgârı
Teen FictionHani Sabah Rüzgârları vardır. Hissettiğimizde ürpeririz. İçimiz titrer. işte bizim aşkımız böyle bir aşktı. En çok içimi onun sesi titretirdi en çok onun kokusu...