SR-14-

135 5 0
                                    

Medya için @starworsçu 'ya teşekkür ederim. Kullanıcı adını değiştirmiş ama Beni çok mutlu etti❤
Bölüm Şarkısı=Esin İris:Kötü kötü şeyler ✌
Saatlerdir uyuduğumu farkedip uyandığımda akşam olmuştu. Berk ve Yeşim uyandığımı görünce hemen yanıma geldiler.

"Bişeye ihtiyacın ihityacın varmı prensesim"

Yeşim'e bişeye ihtiyacım yok desemde aklımda çok güzel planlar vardı. İkiside yerlerine oturdular

"Berk?"

"Noldu Selen?"

"Yastığımı düzeltirmisin?"

Yanıma gelip yastığımı düzeltti. Tam oturucaktıki yeniden seslendim.

"Berk?"

"Efendim Maviş"

"Battaniyemi örtermisin"

Berk yanıma gelip battaniyemi örttü. Tekrar koltuğa oturucakken seslendim.

"Berk?"

Dişlerini sıktı. Saçlarını karıştırdı.

"Yine noldu Selencim?"

"Kumandaları verirmisin?"

Berk kumandaları uzattı bu sefer daha çok kaşındım.

"Berk?"

"Eeh hastaneden yeni çıktın diye sesimizi çıkarmıyoz tepemize çıktın mk"

Güldüm. Anıl,Semir ve Yeşim'de kıkırdadı.

Yeşim ve Anıl hala birbirlerine bakmıyordu. Berk'in yanına gidip zorlada olsa oturdum. Berk kollarını çekip bana yer verdi. Kulağına eğildim.

"Yeşim ve Anıl'ı barıştırmalıyız"

Berk kafasını salladı sonra benimde kulağıma fısıldadı.

"Bi planın varmı bayan zeka küpü"

Planımı anlattıkten sonra kıkırdadık Berk kafasını salladı. Ve alt dudağını ısırdı. Allah'ım çok özlemişiim :3

"Anıl,Semir hadi biz bahçeye çıkalım"

Yeşim yanıma geldi. Bağdaş kurup yastığa yaslandı. Şortumu çekiştirdim bende yavaşça yanına oturdum.

"Anıl'ı çok özledim Selen"

"Yeşim kusura bakma ama bana bile anlatmadın Burak neyin nesi?"

"Tamam Selen herşeyi anlatıcam çağırmaya gidiyorum"

Planımızı işlememiz için ilk önce Yeşim'in herşeyi anlatması gerekirdi. Bahçe kapısının önünden Anıl kafasını uzattı. Yeşim en arkadaydı.

"Selen Yeşim'in anlatıcağı şeyleri sen biliyomusun"

Kafamı olumsuzca salladım. Yeşim oturdu Berk yanıma oturdu aramıza yastık koydu şapşik şey.

"Şimdi başlıyorum..Bundan 1,5 yıl önceydi 16 yaşındaydım. İstanbul'a geziye gitmiştik. Selen gülay hoca götürüyodu hatırladın dimi. *kafa salladım* işte o gezide Burak'ta vardı 18 yaşındaydı belki yaşıtım değildi. Ama ikimizde birbirimize aşık olmuştuk. Sonra biz bunla gezi bitene kadar takıldık en son dönüceğimiz gün ben küçük bi trafik kazası geçirdim. Selen senin kadar büyük değil ama yinede bayılmıştım. Dayımlara haber vermişler. Onlar gelmiş. Burak'ta hastaneye gitmiş. Yengem gözü yaşlı beni görmesini engellemiş birde Yeşim öldü demiş işte bende 1,5 yıl görmeyince bi anda karşıma çıktı sadece sarıldım öpüşüne karşılık vermedim"

Sabah RüzgârıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin