SR-24-

106 4 0
                                    

Medyada Selen'in temsilisi var xlsksjsjs <33
"Al al şunuda al yanına havuzun içinde giyersin"

Yeşim gözlerini devirip benim işaret ettiğim tişörtü bavula sıkıştırdı.

"Selen bunun binbir türlü hali var. İşte üzerimize bişey dökülürse?? Yada sabah ne giyicez akşam ne giyicez??"

"Anladım Yeşim sen koy"

Göz kırptı. Bavulu patlayabilirdi ama o bunu farkedemeyecek kadar kıyafet düşkünüydü.

"Gecemi çıkıcaz?"

Kafa salladım. Berk mesaj atmıştı. Benim bavulum hazırdı. Bikaç parça eşya yeterdi bana.

"Selen annem telefonun çalıyo"

Annemin sesiyle önce kendimi yataktan yere attım. Daha sonra kapıya kadar yuvarlandım. Mutfağa kadar emekledim.

"Kimmiş?"

Annem yüzüme tuhaf tuhaf baktı.

"Berküzün babası?"

Sırıtmaya çalıştım. Sonra anında elinden telefonu kapıp odama fırladım. Nefesimi düzene sokup açtım.

"Naber güzellik?"

"İyiliik senden?"

"Selen hazırlandınızmı?"

Yeşim'in hala kıyafetleri çantaya tıkıştıran halina baktım. Sonra kafamı olumsuzca sallayıp bişey demesini bekledim.

"Ordamısın?"

Kafamı salladım.

"Selen ses versene!!"

Bi an gerizekalılığım yüzünden cevap vermeyen halime dönüp içimden sövdüm.

"Pardon burdayım ve Yeşim hala hazırlanamadı"

"Al klasik kız itemi!"

Gözlerimi devirdim.

"Ama ben hazırım"

"Kız dediğimi sanıyorum"

Homurdanıp telefonu yüzüne kapattım. Dün hepimizin kararlaştırdığı bi Antalya planımız vardı. 1 hafta kalmayı düşünüyoduk. Berklerin yazlığında. Tekrar telefon titreşmeye başladı.

"Bana bak çocuk yada velet hala büyümemiş gerizekalı öküz eline biberon versek tam yeridir. Yine niye aradın lan?"

"Selen"

"Anana sıçıyım"

Telefonun ekranına bakmadan açtığım için sesli bi küfür ettim. Lan babamın anasınada sıçmıştım.

"Selen noluyo kızım!!"

"Şey baba ya ben arkadaşım arıyo sanmıştım valla çok özür"

"Annen telefonunu açmıyo merak ettim"

"Ha candy crush oynuyo"

Sesli bi of çekti.

"Anneni versene"

Telefonu götürüp annemin kulağına dayadım. Şimdi tam 1 saat konuşucaklardı ve bende onların ayakta durma hizmetini üstlenicektim.

"Tamam görüşürüz"

Nihayet telefon konuşması bittiğinde kapattım.

"Akşam biraz geç gidin babanın haberi yok. Arkadaşlarınıda topla yemek yiycez akşam"

"Oha çüş oha oha Berk falan?"

Annemin terliğini yediğimde ettiğim oha'lar için. Kendime küfrettim. Sonra annem kafa sallayınca tekrar küfrettim. Babam Berk'in o iğrenç sapıklıklarına katlanıcakmıydı ?

Sabah RüzgârıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin