SR-15-

111 6 0
                                    

Bölüm şarkısı:Oğuzhan Koç=Yüzük
Yeşim'le kafamıza koyduğumuz şeyi yapardık. Her nekadar işin ucu bize dokunsa bile inat insanlar olduğumuz için o işi asla yarım bırakmazdık...

Alışverişe çıkıp kendimize siyah kombinler aldık. Aslında hırsızlık yapmayacaktık. Ama cinayette bu önemliydi...

Yaram eskisi kadar acımıyordu. Yinede dikişleri kontrol etmek amacıyla doktora gitmem gerekiyordu sonuçta beyin kanaması boru değildi...

Şu son birkaç gündür bana iyi bakan canım arkadaşlarımın yanından ayrılmamıza bir gün kalmıştı fakat eve gitmeden bu işi bu gece halletmeliydik...

Bugün dikkat çekmemek için elimizde geleni yapıcaktık buyüzden ikimizde derin bir plan yapıp içeriye geçtik.

"Dear four boys two girls'lere cafee yapıcaksınız"

Berk Burak Semir ve Anıl öyle bi anırdıki yerin sallandığını hissettik.

"Saçmalama lan Selen iyileşince kafan gitti"

"Sanki iyileşmeden önce yerindeydi"

Yeşim'e çak işareti yaptığımda tuhaf tuhaf yüzüme bakıyolardı. Vay anasını az önce Berk'e laf sokucam diye kendime sokmuştum.

"Şair orda kendine laf soktu"

Berk'in sesiyle dil çıkarttım oda gözlerini devirdi. Ben bu çocuğa göz devirmeyi öğretmiştim lan:3

"Şair az önce beyinsizim demek istedi"

Anıl'da bu meseleyi uzatınca yerdeki yastığı alıp kafasına attım. Tam isabet.

"Şair burda 16 yıldır ondan daha akıllı olduğumu vurguladı"

Semir'e gözlerimi devirdim ve saçlarından tutup çektim. Çığlık attığında bıraktım kıyamıyodum ben bu şapşala.

"Şair burda.."

Yerdeki converseyi alıp Yeşim'e atmak için hazırlandığımda nefes almadan konuştu.

"Şair burda Yeşim Selen'i çok seviyo demek istedi"

Gülüp sarışına sarıldım. Oda bana sarıldığında Anıl arkadan şarkı söylemeye başladı.
~İlan-ı aşk şeyedip benimle evlenirmisin beraber yakışıklı çocukları kesmeye bir kalemde söz verirmisin~

Anıl'ın şarkısına hayvan gibi anırırken Yeşim lafımızı hatırlattı.

"Anıl seninle barışmayı bi şartla kabul ettim. 1 gün boyunca istediğimizi yapıcaksınız"

"Lan hadi Anıl öyle benim ne suçum var gerizekalılar topluluğu"

"Berk'cim kavga etmemizi özlemiştin dimi Movoş gozono oç kovgo odolom"

Saçlarını çekti. Sonra elini kaldırdı.

"Ben bikere orda seni sinir etmeyi özlediğim için demiştim hem sanane lan dediysem dedim kes sesini"

Hehe der gibi elimi salladım. Burak ve Semir hala kedi köpek kavgamızı izliyodu. En sonunda Burak ayağa kalktı.

"Hadi lan kimin daha centilmen olduğunu gösterelim dimi Anıl kızlarmı daha iyiymiş yoksa erkeklermi"

Anıl'da gaza gelerek ayağa fırladı. Sonra Semir kalktı. En son Berk kalktı. Daha doğrusu kaldırıldı. Mutfağa yürürlerken Berk'in arkasından kapak çektim.

"Selen o elini ellikten çıkarırım"

Töbesteyşın. Olum bu çocuğun arkasında gözümü vardı. Kesin medyum bu çocuk.

Sabah RüzgârıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin