Medyada George Shelly (Burak) küçük bi nakaratı var✌
O günden bu yana yine konuşmamıştık. Sürekli özel şeyler diyip beni bi kenara atıyodu. Aramalarıma cevap vermiyo mesajlarıma mavi tik atıyodu. Whatsapp grubundan çıkmıştı. Bende Anılla özelden konuşarak durumunu öğreniyodum. İyiymiş sadece sessizmiş. Berk'in bu ruh hallerini anlamıyodum iki kişi öldürdüm demişti. 1'i annesi olmalıydı onuda o öldürmemişti sadece sebep olmuş gibiydi. 2. Kişi kimdi peki. Berk katilmiydi yoksa annesi gibi onundamı ölümüne sebep olmuştu. Kafamı kurcalayan sorular eminim Berk'in kafasını daha çok kurcalıyordu. Yinede onun yanında olmak için herşeyi yapıcaktım. Yanlızca şimdiki planımız Edayla Burağı sevgili yapmaktı. Ve bu sayede Berk'i görücektim. Tabi planı iptal etmezse. Uyuz şey."Selen?"
"Gelin kızlar"
"Eda kendine ev bulmuş"
"Kalsaydın birazdaha bizde Edaşkım yaa"
"Kuzucum zaten 3 gün sonra doğumgünün oyüzden 3 gün daha burdayım sonra giderim"
Kafa salladım. Acaba Berk, Anıl yavrumun ve Yeşimuzum'un üstlendiği organizasyona gelicekmiydi?
"Kızım iki gündür asosyale bağladın arada konuşturabiliyoruz seni sonra geri susuyosun bu ne hal böyle"
"Ya habire uzaklaşıyo benden 2 gün önce uzaklaştı. Sonra yağmurun altında ıslandık geri uzaklaştı."
"Oha bide yağmurda ıslandınız ayy çok romantik burunlarınız değdimiii?"
"Deydi ama atla..."
"Kızım bu çocuk sana aşık olmuş olabilirmii?"
"Keşke"
İç çektim sonra yastığı alıp yüzüme kapattım. Anıl ve Yeşim ilk sevgili olduğunda bu şekildeyken Berk popoma vurmuştu. Şimdi ise yanımda kimse yoktu. Berk benim dünyamdı. O olmadan nefes alma sebebim olmazdı. Ne ara Berk'e bukadar aşık olduğum düşündürücüydü ama onu bana çeken sesi gülüşü gözleri nefesi hatta vücut sıcaklığı saçları kasları hepsi ayrı güzeldi. Gülerken gözlerinin kısılması sonra kahkaha atarken köpek dişlerinin belirginleşmesi hepsi büyüleyiciydi. Benimse sadece mavi gözlerim vardı. Berk Sert bana neden aşık olsunduki ?
"Selen yeşil ördek gibi daldın göllere"
"Movoş ordok"
Kafamı yastıktan kaldırmadığım için borozan sesi çıkması doğaldı.
"Tomom Solon Movoş ordok"
Kafamı kaldırıp hafifçe Yeşim'in omzuna vurdum.
"Ağız taklidimi yapma!"
Kafa salladı bende yastığımla sevişmeye geri döndüm.
"Oğoz toklodomo yopmo"
"Ee napıyon sen be"
Yerdeki minderleri alıp Yeşim'in kafasına atmaya başladım. Yeşim çığlık atarken Eda telefonda mesajlaşıyodu.
"Bana asosyal diyene bak gömmüşsün tavus kuşu gibi kafanı telefona"
"Şey şey oldu şeyden şey şeyledi. Şeyden şey oldum"
Şey ailesinin ırzına geçen Eda'yı ayakta alkışladım ama bu sırada Yeşim ayak bileğimden tuttuğu için yere düştüm.
"Napıyosun baddis sen"
"Kızım şey şey falan diyo Burak olmasın"
"Wowowow haram"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabah Rüzgârı
Teen FictionHani Sabah Rüzgârları vardır. Hissettiğimizde ürpeririz. İçimiz titrer. işte bizim aşkımız böyle bir aşktı. En çok içimi onun sesi titretirdi en çok onun kokusu...