Bölüm Şarkısı: Bulamadım istediğinizle okuyun. ^^
333 öküz severim olmuş tenksyu görls ^^
"Ya gelirse ya ölmemişse"
"Saçmalama kızım Berk cesedi gözleriyle görmüş"
Sıkıntıyla ofladım. "İyi ama iki seferdir gizli numaradan aranıyoruz"
Güldü. "Seviştiği kızlardan biridir çok kafana takma"
Gözlerimi şaşkınca açarken 'oha bipleseydin keşke' diye fısıldadım.
Yeşim ellerini kaldırdığında Berk hala tuvaletten çıkmamıştı. Biz ise tuvalet kapısının önünde kamp kurmuştuk.
"Çıkıcakmısın sen ordan!"
"Selen elinde bıçak var lanet girsin"
Korku dolu sesini duyduğumda sırıttım. Haketmişti.
"Tamam belki seni deşemem ama sen benim çikolata zulamı yedin buyüzden deniycem"
Yeşim kıkırdadı. Çikolatalara çok düşkündüm kahretsin.
"Bak hala tadı damağımda fıstıklı en sevdiğim"
Pekala sabırda biryere kadardı. Yeşim ne yapacağımı anlamış gibi özenle yaptığı topuzundan 3 tane tel toka çıkarttı.
Kilit açma konusunda uzmanlaşmıştım. Semir saolsun günün tüm saati banyodan çıkmadığı için.
"Müsaitsin dimi"
"Çıplağım ve istersen"
'Sus' diye tısladığımda kıkırdadı. Tel tokaları kapının deliğine yerleştirdiğimde iki zorlayışla içeri girdim.
Gözleri büyürken üzerine yürüdüm. "Şimdi napıcaksın"
"Kaslarıma zarar veremezsin"
Sinsice gülüp bıçağın ucunu tişörtünün üzerinde gezdirmeye başladım. "Öylemi"
Dudağını yalayıp muzhipçe baktı. "Öyle"
Üzerime doğru yürürken duşakabinin kapağına çarptım. Aramızda 1-2 parmak mesafe anca vardı.
Dudaklarını boynumda gezdirdiğinde kıpırdandım. Sonra acı bir ses çıktı. Berk'ten.
"Berk ben naptım bişey oldumu"
"Birde soruyomusun nerdeyse Berk Sert'i doğruyodun"
Gözlerimi devirdim. O sırada Yeşim çoktan batikon getirmişti.
"Elini saralım Allah'tan büyük değil"
"Tamam şimdi işlerimi halledemeyeceğim birde sağ elim"
Gözlerimi şaşkınca açarken Yeşim öğürme sesi çıkardı.
Sırıttığında yanaklarını sıkma isteği geldi. Ama onun yerine sadece gülümsedim.
Gece geç saatte hepimiz buraya gelmiştik tam 8 kişiydik. Annem iyilikle karşılayıp Beni ve Yeşim'i odasına göndermişti. Pelinede yer yatağı yapmıştı ama annemler uyuduktan sonra tüm erkekler bizim odaya doluşmuştu.
Berk'le hernekadar yer kavgası yapsakta uyandığımızda sarmaş dolaştık.
"Selen elimi sar gerizekalı"
Gözlerimi devirdim. "Neden dalağını bıçakla delmiş gibi bir tepki gösteriyosun"
"Çünkü neredeyse delicektin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabah Rüzgârı
Teen FictionHani Sabah Rüzgârları vardır. Hissettiğimizde ürpeririz. İçimiz titrer. işte bizim aşkımız böyle bir aşktı. En çok içimi onun sesi titretirdi en çok onun kokusu...