Bölüm Şarkısı: Burak Kut=Hani
Medyadaki şarkıyıda dinleyebilirsiniz."Ruhsuz öküz!"
Gözlerini devirip maça bakmaya devam etti.
"Yardım etsen ölürmüsün. Hastaneden yeni gelmişim gaz zehirlenmesi yaşamışım. Sen burda maç izle"
"Selen ne yapmamı istersin! Lan zaten hastaneden eve gelene kadar sürekli kucağımdaydın daha napıyım götüne direkmi sokayım"
'Pislik' diye tısladım.
"Hayır seksi"
Koltuğa yavaşça oturduğumda yaslanmam için kollarını açtı. Gözlerine bakıp gülümsedim.
"Gülümsemeyi kes. Çünkü çok öpülesi oluyorsun"
"Ya. Berk"
Sırıttı. Bende göğsüne yaslandım.
"Endişelendinmi benim için"
Yüzündeki sırıtış bir anda acı bir gülümsemeye dönüştü.
"Aslında bakarsan. Senin için değil kendim için. Eğer sana birşey olsaydı. Vicdan azabından kesinlikle ölürdüm. En çok istediğim şey"
"Veleddalin Amin"
Sırıttı. "Hadi ama ben ölürsem ağlarsın"
"Sen ölmek istiyorsun"
Omuz silkti. "Yaşamak için bir anlamım yok"
"Ben varım ya işte her konuda"
İç çekti. "Yaşamak için bir anlam ifade etmiyorsun"
Suratım gittikçe düşerken. Berk'in kollarından kurtuldum. Ve hızla odama koştum. Odamıza.
Yaşamak için bir anlamı yokmuydu. Ya tamam beni sevmiyordu beni arkadaş olarak görüyordu. Öpüşülebilecek bir arkadaş.
Striptizci iç sesimi kovarken yatağa boylu boyunca uzandım. Beni takmıyordu. Onun için bir anlam ifade etmiyordum. Sahi ben onun için ne ifade ediyordum? Koca bir boşluk.
"Selen"
"Anıl"
Yatağa oturdu. Ve bana döndü.
"Berk'i 14 yıldır tanıyorum. O benim kardeşim. seni üzer, kırar ama aslında inan bana okadar duygusaldır ki ne olursa olsun gönlünü alır"
Gözlerimi devirip tekrar yatağa uzandım. Oda ayaklarını başucuma uzattı.
"Bunları söylemesi gereken asıl kişi bence o. Sen değil Yavrum"
Sırıttı ve kollarını kocaman açtı. Yataktan doğrularak sarıldım. Küçük bir yaş damlası yatağa damladı ve orada küçük bir su damlası iz bıraktı.
"Ama bu şekilde çözemezsinki meseleyi ağlama maviş gözlerine yazık"
"Elimde değil. Gülerken birden hıçkırarak ağlamaya başlıyorum. Bazen okadar mutlu oluyorumki bu halimden bile bir anlam çıkarmaya çalışıyorum. Ve sonra birden kara bulutlar çöküyor üzerime. Psikolojimi yaşananlar bozdu. Benim psikolojimi Berk bozdu. Ne yapmalıyım karar veremiyorum?"
Sırtımı sıvazladı. "Biliyormusun kardeşimin canını birisi acıtsa şimdiye sikmiştim belasını. Ama senden Berk'in canını acıtmanı istiyorum"
Gözlerimi şaşkıca açarken Anıl bu halime sırıttı.
"Kıskandır onu. Yada Alacakaranlık Serisindeki Bella gibi kendine zarar verici şeyler yap ama ileri gitme mavişçik"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabah Rüzgârı
Teen FictionHani Sabah Rüzgârları vardır. Hissettiğimizde ürpeririz. İçimiz titrer. işte bizim aşkımız böyle bir aşktı. En çok içimi onun sesi titretirdi en çok onun kokusu...