Yeni evime geldim. Eşyalar odam hazırdı. Hemen bir duş aldım.Ev gerçekten küçüktü. Iki odası ve bir de mutfağı vardı. Tabi ki de yol boyu hiç bir şey yemediğim için çok acıktım. Hemen koşar adımlarla mutfağa girdim. Lanet olsun dolap tam takır. Hemen gidip birşeyler almalıyım yoksa açlıktan öleceğim. Evden çıktım. Hava kararmak üzere olduğu için koşmaya başladım. Az ileride benimle aynı yaşlarda bir kıza çarptım. Kızın elindeki kağıtlar etrafa uçuştu. Onları hemen topladım. Bir ilana gözüm çarptı.Ateş holding de stajyerlik güzel bir iş olabilir. Kız bi anda
"Merhaba."dedi. Tabi ben dalınca unuttum kıza çarptımı ve
"Merhaba. Şey ben çok özür dilerim."dedim
"Önemli değil. Niye kosuyordunuz. Yardımcı olabilir miyim?"
"Ben yeni taşındım da, acaba market nerede sorabilirmiyim."
""Tabiki. Iki sokak ileride. Sonra görüşürüz."
"Teşekkür ederim."dedim ve kız gitti. Çok tatlı birine benziyor. Neyse hemen markete gitmeliyim. Yoksa açlıktan şurada ölücem. Markete gittim. Ve bir kahve, ekmek ,çikolata, çay aldım. Eve doğru giderken hava kararmış ve etrafta kimse kalmamıştı.Ahh ben nereden gelmiştim. Kayboldum. Ya ben çok salağım. Salak ne kelime öküzüm ben.
"Şşştt güzelim baksana bi." bi bu eksikti. Hemen koşmaya başladım. Adamlarda arkamdan koşmaya başladılar. Hadi ama bir an önce şunlardan kurtulmalıyım. Bir evin kapısı açıktı ve ben hemen o eve girdim. Kapıyı örttüm. Ve o an kendimi yerde buldum. Gözlerimi açtığımda. Üstümde bir adam var ve bana bağırıyor.
"Hey burada ne işin var.Söylesene lannn. Ne işin var evimde, kimin adamısın."dedi. Bende hiç dururmuyum yapıştırdım cevabımı.
"Üstümden kalkıp iki dakika insan olursan neden burada olduğumu anlatırım."dedim bu arada hayvan gibi çok ağırdı. Ve laflarıma sinirlenmiş olsa bile üstümden kalktı. Beni kaldırıp kanepeye fırlattı.
"Anlat bakalım."dedi. Gözleri sinirle öfkeyle bakıyordu. Bu kadar genç ve yakışıklı birinin gözleri nasıl böyle öfke dolu olabilirdi ki. Benim beklememe sinirlenmiş olacak ki beni tekrar aldı ve yere attı tekrar üstüme çıktı.
"Sana bir hak verdim ve sen değerlendiremedin. Şimdi anlat çabuk."dedi. Ve ben kendime geldim.
"B ben buraya yeni taşındım ve markete gittim fakat akşam olduğu için yolumu kaybettim. Sonra sarhoş bi kaç it peşime düştü ve ben evin kapısı açık olunca girdim."
"Peki evin yolunu bulabilirmisin?"
"Hayır."
"Tamam bu gece burada kal ama bir daha karşıma çıkma anladın mı beni?"
"Asla olmaz ben gidiyorum."
"Iyi tamam git, kapı orda bu arada o itlerede benden selam söyle." Ahhhhh çıldıraçağım insan bi ben koyarım derya. Mecburen burada kalacağım başka çarem yok.
"Tamam. Burda kalıyorum. Merak etme yarın erkenden giderim." dedim ve kanepeye yattım bi anda uyumuşum.
************
Sabah kanepede uyandım. Üstümde bir örtü felan olmadığı için heryerim tutulmuş ağrıyordu ve çok açtım. Dünden beri hiçbirşey yemedim. Mutfağa gittim ve bir kahvaltı hazırladım. Kendimede dün aldığım ekmeğe çikolata sürdüm ve yemeye başladım o anda dünkü adam geldi.
"Ş şey ben hemen gidiyorum. Teşekkür anlamında sana kahvaltı hazırladım." dedim ve evden çıktım.Ne bu adam odun mu ya insan gel beraber yiyelim der veya bir teşekkür eder. Gündüz olduğu için kolaylıkla evimi buldum. Dünkü gördüğüm ilandaki iş için hazırlandım.Bir taksiye binip Ateş holdinge geldim. Gerçekten çok büyük ve çok güzeldi. Saatime baktığımda on dakika geç kaldığımı fark ettim. Içeriye girince birine toplantı yerini sordum. Toplantı odasına girdiğimde tüm gözler bana kilitlendi bense bir tek göze gözlerimi kilitledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert Odunum
Teen Fiction"Sen benim ilk öpücüğümü çaldın." diye bağırdım ve kapının kilidini açtım tam kapıyı açıyordum ki Kuzeyin sözleriyle afalladım. "Sende benim ilk öpücüğümü çaldın."