SO~5

3.5K 132 9
                                    

Arkamı döndüğümde gördüğüm kişiyle ani bir şok yaşasamda kendime geldim ve hemen boynuna atladım. Yanağına bir öpücük kondurdum ve
"Baba." diyebildim sadece.
"Kızım."
"S senin burada ne işin var."
"Sadece seni kontrol etmeye geldim. Bu arada çok güzel olmuşsun."
"Teşekkür ederim."
"Neyse ben gidiyorum. En yakın zaman da tekrar geleceğim."
"Tamam baba."dedim ve babam gitti. Çok çabuk gitmişti. Oysa ben biraz vakit geçiririz diye düşünmüştüm. Arkamı döndüğümde
"Eeee hadi Nazlı seni bekliyoruz. Yoksa sen biz açlıktan ölelim mi istiyorsun." diyen Emreye baktımda gerçekten acıkmış sanırım kıyamam ben ona
"Tamam geldim Emre." dedim. Masaya geçtiğimiz de oturma sırası Kuzey baş köşede ben Kuzeyin sağ tarafında Emre Kuzeyin sol tarafında ve Emreyle karşı karşıya oturuyorduk. Kuzeyin yüzünde nedense sinirli bir ifade vardı. Emrenin telefonu çaldı ve hemen masadan kalktı.
"Prensesim , kardeşim benim gitmem lazım siz devam edin."dedi ve cevap beklemeden gitti. Yaa niye gidiyor ki şimdi. Demek ki önemli bir şey oldu. Yoksa Emre beni bırakıp gitmezdi. Bu sırada başımı kaldırmamla karşıma geçmiş bana bakan kuzeyi görmem bir oldu. Sinirli olduğu gerilmiş olan yüz hatlarından o kadar anlaşılıyordu ki ama nedense bunu saklamaya çalışıyordu.
"Çok güzel olmuşsun."dedi. Gözlerinin içine bakarak
"T teşekkür ederim."dedim başka ne diyebilirim ki zaten. Kuzeye baktığımda yüzünde çok tatlı bir ifade vardı. Böyle nasıl anlatsam. Şeker isteyen bir çocuğa şeker verirsin ya öyle bir ifade. Yaaa ama öyle bakma. Ben çocukları çok severim.
"Neden öyle bakıyorsun."dedim.
"Nasıl bakıyormuşum."dedi.
"Bilmem çok sevinçli ve aynı zamanda sinirli gibisin neden?"
"Sevinçli olmamın nedeni ilk defa benimle gözlerimin içine bakarak konuştun, sinirli olmam ise sonra anlarsın."dedi beni o an bir kahkaha tuttu anlatamam yani. Nedenini bilmiyorum arada böyle geliyorlar bana veya böyle bir anda ağlıyorum. Off tabi ya adet dönemim başladı. O anda bütün herkes bize bakmaya başladı Kuzey daha da sinirlenmiş olacak ki dişlerinin arasından
"Eeee istersen kalkalım."dedi. Bende tamam anlamında başımı salladım. Arabaya bindik. Kuzeyin o masadaki sinirli hali hâlâ devam ediyordu. Yolda hiç konuşmadık. Kuzey kendi evinin önünde durdu. Arabadan indi ve kolumdan tuttuğu gibi beni eve sürüklemeye başladı. Çabaladım ama genede ise yaramamıştı. Kuzey beni eve soktuktan sonra kapıyı kapatıp beni kapının arkasına yapıştırdı.
"Seni seviyorum."dedi ve bir anda beni öpmeye başladı. Onu ittirmeye başladım ama olmuyordu. Hayvan çok güçlü ben onu ittirdikce o daha çok dudaklarıma yapışıyordu. Alt dudağımı ısırdı ve
"Karşılık ver seninde beni sevdiğini biliyorum."dedi ama ben karşılık vermedim. Daha sonra geri çekildi.
"Beni sevmiyor musun?"dedi ben hâlâ olayın şokundan çıkmamaştım. Devam etti.
"Sevmesen bile seversin lütfen artık seni bırakamam."dediğinde gözlerindeki aşkı tutkuyu ve pişmanlığı gördüm belliki oda böyle olmasını istemiyordu.
"Kuzey bak böyle olmamalıydı."dedim.
"Sen başka çare bırakmadın. Niye bu elbiseyi giydin ki oradaki erkekler sana nasıl baktı biliyor musun? Seni kaybetmekten çok korktum Nazlı Lütfen bana bir şans ver."dedi. Demek ki bugün ki siniri bundandı. Ona bir şans vermeli miyim? Off bilmiyorum.

Sert OdunumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin