bölüm 2

878 51 4
                                    

Merve bu akşam için kıyafet ararken ben de yaşadığım talihsizliğe isim bulmaya çalışıyorum .
"Sero şu siyahın boyu sorun olur mu sence ?" dedi . Siyah arkası açık straplez ve baya kısa elbise .
"Hayır tabii ki süper bir elbise herkesi büyülersin ." dedim omzunu sıvazlayarak .
"Ah be Serom iptal et nolur ki ?"dedi Merve'm yanıma gelip .
"Ya Merve ne olur yapma hem ben Ayça'yı ve bebeğini çok merak ediyorum ." dedim. Aslında umrumda bile değil .

4 saat sonra

Aslında iyi ki gelmişim Ayça ve bebeği Melis çok tatlılar . Bana hala Merve den mesaj bekliyorum .

Merve (oflaz)'ın ağzından :

Hilmicem geldi ve yanında Duygu yoktu .
"N'oldu Hilmi ya baya dertlisin !" dedim .
"Sorma ya aileme 1 yıldır sevgilim var diyorum ama geçenlerde Duygu'yla magazinde yakalanınca dostum olduğunu söyledim annemlere . Şimdi 1 yıldır olan sevgilimle tanışmaya geliyorlar ." dedi Hilmi .
"Ehh Duygu ile tanıştır ." dedi Murat .
"Duygu ile tanıştırmak ne demek onları aynı ortama bile sokmam . Bana rolden bir sevgili bulmanız lazım . Ama annem ve babam bilir rastgele bir kız değil güzel olsun ve iyi rol yapsın ." dedi Hilmicem .
"Sen onu bana bırak benim tanıdığım bir kız var ve emin ol istediğin her şey o kızda var . Şu an oyunculuk okuyor ." dedim .
"Ya bunu yarın yanında kızla kahvaltıya geldiğinde konuşalım ." dedi .
"Emin ol yarın 11 de kahvaltıda yanımdaki kızla herşeyi halledeceğiz ." dedim .
"Adı ne ?" dedi .
"Süpriz olsun bakalım ." dedim ve yemeğe devam ettik .
Bu yaptığımı asla unutamayacak .

Kusursuz Aşk (hilser)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin