Sahile varınca hemen Hilmicem'in bana yaptığı 'kısa şeyler giyme' muhabbetinden kurtulup deniz kenarına oturdum . Birkaç taş alıp suyun üzerinde saydırmaya çalışsam da üçten fazla gitmiyor .
Sonra cool bir oturuşla Hilmicem geldi ve eline rastgele bir taş aldı . Bana yarım bir sırıtmışlardı baktı ve taşı denize attı . Tahmin edin kaç kere sekti ? Tam yedi kez sekti , yedi ! Tam laf yetiştirmek için kendimi hazırlamıştım ki arkamızdan gelen sesler beni durdurdu ."Hilmiceeem !" Arkamı dönüp baktığımda bize doğru koşmaya çalışan Duygu'yu gördüm . Gözlerimi devirip oflamaya başladım . Bu kız neden hala peşimizde ? En son bebeği düştü diye haber almıştım .
"Hilmicem ben geldim . " diye oturdu yanımıza . Taşı alıp sertçe denize attım .
"Bebeğimiz iki buçuk aylık oldu !" Dedi özellikle bana bakarak . İçime bir öküz oturdu resmen . Gözlerim ıslanmaya başladı . Dayanamayıp hızlıca yerimden kalktım ve koşmaya başladım . Denizin dalgalarının bacaklarıma gelmesi , gözlerimden akan yaşlar ...
Bir kayalık bulunca etrafıma bakınıp oturdum . Biraz olsun unutmuştum onların bir çocukları olduğunu ."Serenay ." Diye bir el omzuma yerleşti . Şaşkınlıkla kafamı çevirip baktığımda Anıl'ın bana bakan gözlerini gördüm .
"Senin ne işin var burda Anıl ?" Dedim göz yaşlarımı silerken .
"Hiiç öyle koşuya çıktım ."
"Kotla ve beni aradıktan sonra bu sahilde mi , ne tesadüf ?" Dedim biraz bozuldu ama bana çaktırmamaya çalıştı .
"Yani ben Berna'yı bekliyorum-"
"Serenay ! " diye koşan Hilmicem'e baktım . Hemen bana sarıldı ve Anıl'a öldürücü bakışlar attı .
"Ben her yerde seni aradım ama sen yoktun Serom !" Dedi başımdan öptü . Anıl'ı da kovaladı .
"Gider misin yalnız kalmak istiyorum ."
"Hayır , gitmiyorum!"
"Yeter artık yeter ! O Duygu ve bebeğiniz aramızda hep bir mesafe bilmiyor musun ? Şimdi ya sen gidersin ya ben !" Dedim yerinden kımıldamayınca arkamı dönüp gitmeye başladım .
Kolumdan tutup beni kendine çevirdiğinde burun buruna geldik . Yeşil gözlerine bakarken aklıma gelince tokatı yapıştırdım ve tekrar gitmeye çalıştım . Beni tekrar kolumdan tuttu ve bu sefer dudaklarıma yapıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Aşk (hilser)
FanfictionZengin ve varlıklı bir ailenin şımarık çocuğu Hilmicem . Hilmicem'in platonik Aşkı ve hikayenin güzel kızı Serenay . Ve bu Aşkı bir araya getirecek sürpriz olay ! -hikaye tamamiyle hayal ürünüdür .