Bölüm 10

728 51 7
                                    

Multimedya : Serenay'ın nişandaki hali ( elbisesi ,ayakkabısı ,takıları ...)

Bu gün Nişan günü tüm yakın arkadaşlarıma haber verdim . Kuaför Zerrin teyzelerin evinde saçlarımı yapıyor . İçimdeki heyecan sayesinde yerimde duramıyorum . O beni sevmese de ben onu seviyorum .
" Serenay hanım Nişan 19:00' da ve şuan saat 17:00 elbisenizi getirelim mi veya makyaja başlayalım mı ?" Dedi bana yardım eden bayan .
" Makyaj yapmaya başlayın . Lütfen sade olsun !" Dedim Uyarıcı ses tonumla . Neden bilmiyorum ama çok korkuyorum ama içimden bir ses birşey olmayacak diyor .
"Zerrin anne yetişemeyeceğiz ! Çok az zaman kaldı !" Dedim . Zerrin anne saçlarını topuz yaptırmış ve mor elbisesini giymişti .
"Herşey yolunda tatlım . İnan bana !" Dedi şefkatli bir ses tonuyla . Elimi tuttuğunda ben de elini tuttum .
Heyecanla Merve içeri girdi .
"Nasıl olmuşum Serenay abla ve anne ?" Dedi renkli ve hafif simli bir elbise giymiş . Saçlarını ise düzleştirip toplamış .
"Çok tatlı gözüküyorsun !" Dedim .
"Evet çok güzel olmuşsun , kızım !" Dedi Zerrin teyze .

Saçlarım ve makyajım bitince bir odaya geçip giyinmeye başladı. . Tam Tişörtümü çıkarttığımda kapı açıldı .
"Ah pardon Serenay burada olduğunu bilmiyordum !" Dedi Hilmicem .
"Önemli değil ."dedim ve Kapıdan yere bakarak çıktı . Elbiseyi giyerken çektiğim zahmeti başka hiçbir elbisemi giyerken çekmedim . Bu kadın bunu daraltmış mı ?
"Serenay hazır mısın ?" Dedi oflaz kapıdan .
"Evet , evet !" Dedim ve kapıyı açtım .
"Ooo prenses saraydan çıkıyor ! Bu ne güzellik kızım ?" Dedi elimden tutup beni çevirirken .
"Herşeyin tamam mı ?"
"Evet herşeyi hallettim misafirler geldi mi ?" Dedim . Evet anlamında kafasını salladı .
"Hilmicem nerde ?"
"Ooo enişteyi mi merak ediyorsun ? Kız kesmiyor merak etme ! " dedi tek Gözünü kırparken .
"Aşağı ipsiz sapsız inmek istemiyorum . Çağır Hilmicem'i !" Dedim . Gülerek odadan çıktı ve Hilmicem'i bulmaya gitti . Ben de boy aynasında kendimi süzdüm .
Evet yine muhteşemim !
"Hadi inelim Serenay !" Diye içeriye girdi Hilmicem . Sonra beni baştan aşağı süzdü . Maşallah süzmekte marka olmuş !
" İnelim hadi !" Dedim ve ellerini tutum .

Aşağı indiğimizde herkes bize bakmaya başladı . Eh baksınlar yani ! Sonra bir alkış merasimi . Hilmicem'e belli etmek istemesem de sırıtmadan kendimi alamıyorum . Tüm Arkadaşlarım ve Hilmicem'in tayfa gelmiş ayrıca Tabii Diğerlerinin de yakın Dostları gelmiş .

...

Yüzükler gelince içimden el çırpmak geldi . Magazin felan Kapıdan bizi çekmeye çalışıyor ayrıca Hilmicem ile nişanlanıyorum ! Ona bakmak istemiyorum yani onun mutsuz halini görünce yine solacağım , hiç gerek yok !
Yüzükleri parmağımıza taktık ve Ümit amca konuşmaya başladı .
"Bu iki genç insan birbirini Görmüş beğenmiş . Bize de bu kurdeleyi kesip birlikteliklerini daim kılmak gerekir . " deyip kurdeleyi kesti . Herkes alkışladı , ıslık çaldı Murat , Merve o mini elbisenin içinde hopluyor . Sonra dayanamayıp Hilmicem'e baktım . Soğuk nevale ! Yapmacık bir şekilde sırıtıyor , bu mu yani ?
Kolunu dürttüm ve Gülümse anlamında kaş göz hareketi Yaptım .

"Nasıl mutlu olabilirim ? Baksana Murat felan dalga geçiyor , nişanlandım !" Dedi .
"Ben ne yapayım artık tüm ülke beni tanıyor ve ben senden ayrılınca ne yapacağım ? " dedim kafasıyla onayladı . Hafifçe gülümsedi .

Nişan bitiminde magazine birkaç poz verip arabaya bindik . Zerrin teyze ve Ümit amca ne kadar heyecanlıysa , Hilmicem o kadar mutsuz !
"Sonunda Nişanda bitti . Artık yarın düğün için konuşuruz çocuklar ! Ne dersiniz ?"

Biraz kısa oldu farkındayım ama sizce macera katayım mı ? Yani ben macera seven birisi olarak diğer bölümlerde katmayı düşünüyorum !

Kusursuz Aşk (hilser)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin