Uyandığımda Aynı koltuktaydım ve sabah olmuştu . Yavaşça doğruldum ve yataktan Kalktım . Ilk başta tökezlesem de tutuna tutuna mutfağa geldim . Masayı Zeynep hazırlamaya çalışıyor . Çalışanlar nereye gitti ya ?
Hiç ses çıkartmadan Hilmicem'in odasına ilerledim . Uyuyor, maşallah hep uyuyor . Valla hiç kitaplardaki gibi masum değil bildiğin Öküz gibi uyuyor . Ama Allahtan horlamıyor !
Hiç ses çıkartmadan geri salona gidecektim ki Hilmicem uyandı .
"Kim var orada ?" Al işte !
"Şey ben tuvaleti şey arıyordum sonra işte geldim ama gidiyodum . Hiç bakmadım yani şey öyle değil şey yani baktım ama o niyetle değil yani şey o niyette şey etmem zaten hem ben-"
"Tamam Serenay tamam . Anladım galiba !" Dedi ve pis pis sırıtmaya başladı .
"Ya sırıtma ya açım ben !" Dedim zaten Anıl'la buluşmama da az kaldı .
"İyi tamam hazırlayalım . "
"Bir de benim bugün bir işim var !"
"Ne işi?"
"Bir arkadaşlar buluşacağım da öyle !" Dedim yine gülümsedi ve evet anlamında kafasını salladı . Hemen kalkıp mutfağa yöneldi ve kahvaltılıkları çıkarttı .
"Benim için Kıyafet var mı ?"
"Ah evet yukarıda soldaki ilk odada !" Dedi yavaş yavaş merdivenlerden çıkmaya başladım .
Odaya geldiğimde direk dolabı açtım gözüme çarpan ilk tişörtü aldım altına da yırtıklı bir kot ve beyaz spor ayakkabılarımı giydim (Multi ) ve tekrar aşağı indim .
Kahvaltı hazırlanmış ve Hilmi bey oturmuştu . Ben de neşe ile oturup kahvaltı yapmaya başladım .
"Ben özür dilerim telefonun çalışmıyor !" Dedi Hilmicem onu tamamen unutmuşum .
"Yo önemli değil." Dedim ve sonra aklıma geldi .
"Annemler nerede ?"
"Zeynep liseden mezun oluyor ya ona gittiler hep beraber . Belki biz de gideriz !" Dedi hafif bir gülümsemeyle .
"Bilmem ki !?" Dedim yani dün dediklerinden sonra hala affetmiş değilim kendisini .
"Moralin mi bozuk senin ?"
"Yani dün söylediklerin ..." Dedim özür dilemesini bekliyorum .
"Valla Serenay ne yalan söyliyeyim hak ettin ! Yani sanki beni seviyor veya benden hoşlanıyor gibi davranıyorsun . Benim sana demek istediğim biz birbirimizi sevmiyor ya da hoşlanmıyoruz bu sadece bir antlaşma . O Yüzden lütfen benim hayatımla ilgilenme . Sana ne Duygu'nun hamile olmasından ? Senin yapman gereken annemlerin yanında benim nişanlım gibi davranman . Okey ?"
"Ta-tamam anla-dım ." Dedim ve korna sesi gelmeye başladı . Kalkıp baktığımda Anıl'ın geldiğini gördüm .
"Ben çıkıyorum nişanlım !" Dedim ve kapıyı çarparak çıktım .
Arkamdan gelip kapıyı açtı ve Gözlerini börtletti .
"Sen Merve ile buluşmuyor muydun ?" Dedi kolumdan tutarak .
"Kiminle buluşacağımı söylemedim , sadece arkadaşımla buluşacağımı söyledim . Hem benden sana ne ?" Dedim ve Anıl'ın yanına ilerlemeye başladım .
"İyi ama erken gel !" Dedi ve kapıyı çarparak kapadı .
Anıl ile arabaya bindiğimizde yüzünü buruşturup
"Siz nişanlı mısınız yoksa sana efendin gibi mi davranıyor ?" Dedi çocuk haklı !
"Aramız bozuk ."dedim ve radyoyu açtım . En Sevdiğim şarkılardan birisi . Radyoyu son ses açtım .
Buray İstersen
İzini Kaybettiğim Duygulara,
Bir Gülüşle Kavuşmakmış Aşk.
Sana Anlatılan Her Masala,
Bile Bile Aldanmakmış Aşk.
Ansızın Umutsuzluk Yelken Açıp Uzaklaşınca Ufuktan,
Anlıyorsun Bak..
Anıl söyledi burayı . Baya güzel sesi varmış !
Sonbaharda Yapraklar Sararırken,
Sende Yeşile Bürünür Aşk..
İstersen Yak,Savur,Dağıt,Beni Yarala,
Al Bütün Varım Yoğum Senindir.
Ben Yazdım Seni, Diğer Yarıma...
İstersen Yık, Acıt, Kanat, Beni Parçala,
Ölsem De Kıyan Senin Elindir,
Sen Dokun Ziyan Olmaz Bana...
Burayı ben söyledim bağırarak . Hilmicem'e gelsin !
İzini Kaybettiğim Duygulara,
Bir Gülüşle Kavuşmakmış Aşk
Sana Anlatılan Her Masala,
Bile Bile Aldanmakmış Aşk
Ansızın Umutsuzluk Yelken Açıp Uzaklaşınca Ufuktan,
Anlıyorsun Bak...
Sonbaharda Yapraklar Sararırken,
Sende Yeşile Bürünür Aşk..
Dalgaları Durulur Sular Gibi,
Hasretin Çarpar Yüreğime.
Saçlarını Savurur Rüzgar Gibi,
Ay Gibi Parlar Geceme...
İstersen Yak, Savur, Dağıt, Beni Yarala,
Al Bütün Varım Yoğum Senindir.
Ben Yazdım Seni, Diğer Yarıma...
Beraber söylüyoruz bağırarak .
İstersen Yık, Acıt, Kanat, Beni Parçala,
Ölsem De Kıyan Senin Elindir,
Sen Dokun Ziyan Olmaz Bana...
Sen İste Dağları,
Sen İste Yolları Aşayım.
Geç Kalma Yaz Beni Diğer Yarına...
Sen İste Dağları,
Sen İste Yolları Aşayım Of.
Sen Dokun Ziyan Olmaz Bana...
Şarkı bittiğinde ikimizde birbirimize bakıp gülüyoruz .
"Ya daha gelmedik mi?" Dedim yüzüme sırıtarak baktı .
"Hayır ! Ama az kaldı ." Dedi . Ya ne az kaldı istanbuldan çıkacağız neredeyse ! Ama Kafaya takmayıp camdan dışarıyı izlemeye başladım . Sonra zaten uykuya teslim oldum .
Yavaş yavaş gözlerimi açtığımda Anıl'ın beni izlediğini fark ettim .
"Geldik mi ?" Dedim yavaş yavaş doğrulurken .
"Evet geldik ." Dedi .
"Peki sen niye beni izliyordun ?''
"Boşver hadi gel !" Dedi . Arabadan inince anın güzelliğine kendimi teslim ettim . Önümüzde muhteşem bir nehir ve ağaçlar var . Anıl Yanıma geldi ve beraber nehrin yanına bir taşa oturduk . Şuan gözlerimi kapatmış nehiri dinliyorum .
"Beğendin mi burayı ? Ben hep canım sıkıldığında buraya gelirim ." Dedi .
"Çok beğendim ."
"Burayı ilk gösterdiğim kişi sensin ." Dedi . Yüzümde bir gülümseme oluştu .
"Hadi gel nehre girelim ." Dedi Gözlerim bir anda açıldı hatta börtledi .
"Nasıl ?" Dedim üzerimi göstererek .
"Paçaları sıvayarak ." Dedi ve ukalaca gülümsedi .
Anıl'ın elinden tutarak nehre girmeye başladık . Benim yırtıklı pantolonu sıvamak zor oldu tabii ama neyse .
Nehir ne kadar soğuk olsa da insana gerçekten güzel hissettiriyor . Biraz daha ilerleyip Kaya'nın üzerine oturduk . Gerçekten şuan hissettiğim mutluluğu tarif edemem . Hava kararıyor ve bizim hala burada olmamız pek Güvenli değil ! Yani karanlıkta ve burada kalmayı hiç istemiyorum .
Arkamda hissettiğim birşeyle korku tüm bedenime yayıldı . Tam Kafamı çevirdiğimde o Varlığı gözlemem bir oldu .
"Anıl yenggeeç -" dedim ve suya düştüm . Zaten bir günüm normal geçse şaşarım . Anıl hemen Yanıma geldi ve beni kucağına aldı . Soğuk su ve gece soğuğu birleşince titreme Başlıyor bilin yani .
Son yaşanan olaydan sonra battaniye ile arka koltukta uzanmaya başladım . Ama uykuya yenik düşüp uyuyakaldım ...Selamm ! Bölüm biraz gecikti ama bu yorum azlığından ! Yorum fazla olduğu sürece yb hızlı gelecek .
-Anıl sizce nasıl ?
-Serenay sizce Hilmicem'e ne yapmalı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Aşk (hilser)
FanfictionZengin ve varlıklı bir ailenin şımarık çocuğu Hilmicem . Hilmicem'in platonik Aşkı ve hikayenin güzel kızı Serenay . Ve bu Aşkı bir araya getirecek sürpriz olay ! -hikaye tamamiyle hayal ürünüdür .