Bölüm 20

566 51 39
                                    

1 hafta sonra

O iğrenç olayların üzerinden 1 hafta geçti . Tabii bu arada kafamı toparlama şansım oldu . Şuan takside Anıl'ın verdiği adrese gidiyorum . Biraz daha neşelenmeme yadımcı olacakmış .
Merve ise Murat'ı başından atmaya çalışıyor 'Seni seviyorum Merve ' yazılı pankartı gökyüzünde görünce ben de artık sevgisine inandım . Ama o sırf Hilmicem yüzünden çocuğu geri çeviriyor .

"Abla geldik !" Dedi taksici . Parayı ödeyip hemen indim . Bana el salladığını görünce adımlarımı daha da hızlandırıp yanına oturdum .

"Nasılsın bakalım prenses ?" Dedi gülerek .

"Çok iyiyim(!) Anıl." Dedim yapmacık gülümsemeyle .

"Yani ben gelenek olarak sordum . Yani bu zaman aralığında ne yaptın ?"

"Çiçek besleyip doğayı kucakladım ayrıca yoga yapıp kendime geldim (!) ay Anıl ne yapabilirim ? Başıma gelenleri bilmiyormuş gibi konuşuyorsun !" Dedim . Tam Anıl cevap verecekken garson geldi .

"Ne istersiniz efendim ?"

"Ben bir Türk kahvesi alayım orta şekerli ." Dedim .

"Bana da !" Anıl ve tekrar yüzüme bakmaya başladı .

"İstersen istediğin biryere gidelim . Veya alışveriş seversen alışveriş merkezine gidelim . Ya da kızlar bakımı sever kuaföre felan götüreyim seni . Aa bak istersen rahatlamak için Spa merkezine gidelim . Yani aklıma başka bir yer gelmiyor ." Dediğinde yüzümde küçük bir gülümseme oluştu .

"Hani senin beni götürdüğün senin hep kafa dinlemek için gittiğin yer var ya oraya gitsek ?" Dedim kahvemden bir yudum alıp .

"Tamam gidelim şimdi mi gidelim yoksa başka bir zaman mı ?"

"Şimdi gidelim ." Dedim ve Anıl'ın telefonu çalmaya başladı .

"Pardon buna bakmam gerek ." Dedi masadan kalkıp başka bir yerde konuşmaya başladı . Telefonumla manzaranın bir resmini çekeyim dediğimde arkamda duran magazini fark ettim .
Eyvah ! Geliyorlar , geliyorlar , geliyorlar ...
Hemen kalkıp tuvalete yöneldim . İçeride haberlere girip yine manşette olduğumuzu gördüm .

Bu yılın en gözde çiftlerinden olan Hilmicem İntepe ve nişanlısı Serenay Aktaş ayrıldı mı ?

Yuh be nasıl haberi oluyor bunların ? Dışarı çıkıp gizlice Anıl'a mesaj attım .

"Arabaya gel magazin burada !"

Arabanın yanına gelip Anıl'ı beklemeye başladım . Anıl'ı fark etmemeleri büyük şans ! Hemen gelip arabaya bindi . Hızla oradan uzaklaştık .

"Sero sana birşey sorabilir miyim ?"

"Tabii !"

"Şey beni arayan Berna'ydı . Bu akşam parti varmış ."

"İstiyorsan dönelim !"

"Yok o değil . Ben akşam sen de gelsen diyecektim !"

"Yok ben gelemem , olmaz yani !" Dedim direk . Kesin Hilmi'yi de çağırdılar ve ben bunu kaldıramam .

"Hadi ama seni de davet etti . Lütfen ya ! Bak senin için neler yapıyorum sen herşeyi hemen kestirip atıyorsun ! Senden küçücük birşey istedim ya !" Dedi yavru köpek bakışı attı .

"A-ama hemen görünüp çıkacağız !"

"Evet görünüp çıkarız ! Hadi dönelim ve sana elbise bakalım !" Dedi ben hemen Merve'yi aradım ama açmadı .

"Sence de beraber gözükmemiz doğru karşılanmaz mı ?"

"Biliyorum ben zaten o yüzden seni eve bırakacağım . " dedi . Bu çocuk neden beni bu kadar güldürüyor ? Yani Hilmicem'in yanındakine bu kadar gülmüyordum ben . Ne oldu bana ?

"Geldik prenses !" Dedi gülümseyip indim ve hemen eve girdim .
Merve'ye bizim eve gelmesi için mesaj attım . Hemen geldi zaten . O da partiye davetliymiş . Bunu duymak beni baya rahatlattı .

"Asılacak suçlu gibi Serenay ne düşünüyon hadi alışverişe !" Dedi Merve . Yanıma para alıp kapıdan çıktım .
Otobüse binip Merve'nin bildiği güzel mekanlardan birine gidiyormuşuz . Otobüsten inince hemen koluma girdi Merve , gerçek dostum !
Hemen bir mağazaya girip her renk kıyafeti ellerimize aldık . Kabine girdim ama hiçbiri içime sinmiyor .

Aklıma nişanımdaki elbise seçmem geldi ve salak gibi sırıtmaya başladım . Of ben safım ya ! Mor olanı deneyip Merve Hanım'ın karşısına geçtim .

"Beli tam oturmamış !"

Yine kabine girdim ve sarı olanı denedim .

"Boyu çok uzun !"

Bu sefer turkuaz olanı denedim .

"İşte bu çok güzel !"

"Sanki dekoltesi fazla -"

"Sana bunu bana da siyah olanı alalım!" Dedi ve tekrar kabine itekledi . Üzerimi değiştirip kasaya geldik . Parayı ödeyip tekrar otobüse bindik .
Eve gelince direk saçlarımı ve makyajımı yaptım . Elbise ve ayakkabımı giyip takılarına takınca Anıl'a mesaj attım .
Mesaj gelince çantamı alıp evden çıktım . Anıl'ın Arabasına binip parti Alanına gitmeye başladık .

"Yine çok güzel olmuşsun prenses !"

"Siz de çok yakışıklısınız !" Dedim genişçe gülümseyip . Anıl arabayı park etti. Benim kapımı açıp kibarca inmemi sağladı . Bunlar olurken gülmemek elde değil .

"Çok mersi !" Dedim .

Beraber içeriye girdiğimizde Berna bizi kibarca karşıladı . Merve'nin bize el salladığını görünce hızlıca yanına gittik , yine çok güzel olmuş canım arkadaşım !

"Selam !" Dedi Murat . Bunlar , oha !

"Düşündüğün gibi değil , arkadaşım o benim !" Dedi haince gülümseyip . Sonra arkamdaki masaya hain hain bakmaya başladı . Bana çaktırmayıp gülümsesede arkadaki masaya kaç göz hareketleri yapıyor .
Arkamı dönüp merakla baktığımda

Hilmicem ...


Nihahahaha ! Evet en güzel yerde bitiren yazar Ödülü bana geliyor , jajajjaj ! Serenay'ın ne giydiğini diğer bölüm multisine koyacağım . Murat benim Merve kankam ondan yaklaşmıyor Murat'a !

Hilmicem acaba ne yapacak ?

Şimdi dolaşmaya çıkıyorum . Inşallah beğenirsiniz bölümü !

Kusursuz Aşk (hilser)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin