Sabah daha uykumu alamadan çalan kapıya uyandım .
"Merve daha saat 9!" dedim .
"Hilmicem'in sevgilisi olmaya hazır mısın Serenay Aktaş ?" dedi .
"Ne saçmalıyorsun sen ?" dedim .Olanları duyunca şok olup yerde zıplamaya başladım . Allah'ım galiba sana geliyorum.
"Yani ben onun göstermelik sevgilisi olacağım öyle mi ?" dedim .
"Evet hazırlan da çıkalım ." dedi .
Beyaz mini elbisemi giydim . Ayakkabılarım turkuaz çantamı da turkuaz gibi bir renk seçip çıktım. Merve beni görünce hemen el çırpıp kapıya yöneldi ....
"Ve Sevgilin Serenay Aktaş !" dedi Merve . Hilmi ile sarıldılar sonra sıra bana gelince sarılıp
"Hilmicem İntepe !" dedi gözlerimin içine bakıp .
"Biliyorum ben seni ,her şeyini !" dedim . Bana şaşırmış gözlerle baktı .
"Yani ismini söyleyince araştırdım . " dedim . Tekrar o muazzam gülümsemesiyle .
"Magazin de hiç mi görmedin ?" dedi . Doğru gördüm .
"Dikkat etmedim herhalde ." dedim .
"Merve seni tekrar tebrik ederim benim zevkimde bir kız . "dedi . Allah'ım ölüyorum.
"Ehh hadi kahvaltı edip tanışın . Birbirinizi tanıyın !" dedi Merve ve kahvaltıya geçtik .
"En sevdiğin renk ?"dedi .
"Yeşil senin ?" dedim gözlerine bakarak . Aslında biliyorum mavi ve siyah ama olsun.
"Mavi ve siyah ." dedi .
"Bak Serenay sana önemli şeylerden bahsetmem gerek . Annemin yanında kesinlikle elimi bırakma ve sahte davranışlar yapma babam ise sakın bacak bacak üzerine atma . Kardeşim Merve ise ona cana yakın davran , kesinlikle çiçekleri ve kedileri sevmelisin ne derlerse mantıklı cevap ver bana deli gibi aşık gibi davran ." dedi maşallah ne nefes varmış ?
"Anladım bu arada aile konusunda benim annem ve babam öldü ." dedim . Omzumu sıvazladı .
"O zaman ben kedi derneklerine üye, çiçek hayranı , terbiyeli , sana deliler gibi aşığım." dedim . Gülümseyip eliimmi tuttu. Ohaaa .
"Peki nasıl tanıştık ?" dedi .
"El sıkışarak !" dedim ve gözlerini büyütüp bana baktı .
"Tamam ya bir kitapta okudum . Ben kedileri severken birisi kaçıyor ben peşinden giderken senin kucağında buluyorum . Hemen teşekkür ediyorum . Sonra sen bizimle ilgileniyorsun felan !" dedim . Baya beğendi . Aslında şu an ölmedim ya bir daha ölmem bence .
"Annemle yarın akşam burada olacak." dedi .
Sonra arkadan güzel fizikli , uzun bir kız geldi .
"Oooo Begüm geldin !" dedi Hilmi .
"Bu kızı sana veriyoruz ve yarın akşama kadar muazzam giyimli bir kız oluyor ." dedi Hilmi .
"O iş bende !" dedi Begüm . Beni kolundan tutup arabaya bindirdi.
Alışveriş merkezinde girdiğiniz 3662588. mağaza ama beğenemiyiruz .
"Ahhh Sero bu güzel oldu bak bunu baya beğendim ." dedi . Mavi ve göğüs dekolteli bir elbise . Baya mini ve arkasının %90'ı dantel . Birsürü topuklu,elbise ve makyaj malzemesi aldıktan sonra beni eve bıraktı . Telefonuma gelen mesajla yerinden sıçradım.
"Yarın 13:00 da evimde ol akşama giyeceklerini de yanında getir 1 günümü 1 yıllık sevgilimle geçirmeliyim . öptümm!
-Hilmi cem "
Allah'ım yerimde zıplamaya başladım . Etraftaki herkes deli görmüş gibi bana bakıyor .
"Ölü mü gördünüz dönün önünüze !" dedim . İçimde 'Hilmicem İntepe'nin sevgilisi var karşınızda ' demek gelse de demedim . Hemen eve girdim ve meleğimi aradım .
"Alo Serom?!" dedi Merve.
"Lan sen Nesin ? Melek misin gülüm ? Mutluluk kaynağım ! Hazırlan yemeğe çıkaracağım seni !" dedim .
"Tamam hemen hazırlanıyorum ." dedi ve kapattı .
Ben de hemen lacivert dar elbisemi giydim. Merve kapıyı çalınca hemen kapıya koştum.
"Oooo Merve'm hadi çıkalım !" dedim . Hemen çıkıp e n sevdiğimiz balık restorantına gittik . Denize sıfır yerde yemeğimizi yemeye başladık .
"Kızım nasıl olacak bu durum ?" dedi Merve.
"Ya anın tadını Çıkart modundayım . Şu aİntepelerinyakışıklı ve kızların gözdesi Hilmicem İntepe ile sevgiliyim ." dedim . O da el çırpıp elimi tuttu .
"Kıymetimi bil ." dedi .
"Kızım mal mısın ? Ya seni kendimden çok seviyom yani Allah'ın özenerek yarattığı kullarındansın , senin için canımı verebilirim . Yani nasıl desem sayende bu haldeyim aşkooom !" dedim .Eve girince üzerimdeki yorgunlukla yatağa attım kendimi . Telefonuma 2 mesaj gelmiş:
" Yarın Zerrin Teyzeler gelmeden önce ben gelip makyaj felan yaparım kuzu !
-Begüm "
"Yarın annemler seni göreceği için çok heyecanlı . sevgilim !
-Hilmi Cem "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Aşk (hilser)
FanfictionZengin ve varlıklı bir ailenin şımarık çocuğu Hilmicem . Hilmicem'in platonik Aşkı ve hikayenin güzel kızı Serenay . Ve bu Aşkı bir araya getirecek sürpriz olay ! -hikaye tamamiyle hayal ürünüdür .